Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:mvdbijl schreef:Ik zag wel dat je dit jaar voor je hond een kaartje moet kopen, iets om rekening mee te houden.
Was vorige jaar ook
Renee_S schreef:Leuk! Ik meld me hier ook even. Wij zijn er zaterdag met de fjorden! Degene die ik rijdt mag de hele dag de fjorden stand bemannen, en tussendoor met mij een rondje doen in het rassendefilé. Daarnaast neemt de eigenaar er nog 2 mee voor een demonstratie vaardigheidwe hebben er in ieder geval zin in!
Vorig jaar ben ik er 3 dagen geweest vanuit school. Dat vond ik echt super leuk. Maar het was toen ook wel prachtig weer.
mvdbijl schreef:Renee_S schreef:Leuk! Ik meld me hier ook even. Wij zijn er zaterdag met de fjorden! Degene die ik rijdt mag de hele dag de fjorden stand bemannen, en tussendoor met mij een rondje doen in het rassendefilé. Daarnaast neemt de eigenaar er nog 2 mee voor een demonstratie vaardigheidwe hebben er in ieder geval zin in!
Vorig jaar ben ik er 3 dagen geweest vanuit school. Dat vond ik echt super leuk. Maar het was toen ook wel prachtig weer.
Dan staan jullie naast ons met de stand, net als vorig jaar![]()
Gelukkig is er nu weer wat meer paard. Hoop dat het rassendefilé met de boerderij dieren wel wat anders wordt aangepakt, vond het vorig jaar een beetje rommelig.
Citaat:Aah wat leuk! Met welk ras komen jullie?
Vorig jaar waren het wel andere stamboekleden met fjorden, ik was er vorig jaar zonder paard haha. Ik vond het boerderijplein vorig jaar wel erg leuk! Het rassendefilé heb ik niet gezien.
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken, mijn pony heeft het niet zo op varkens hahahadus hopen dat die niet te dichtbij staan
mvdbijl schreef:Citaat:Aah wat leuk! Met welk ras komen jullie?
Vorig jaar waren het wel andere stamboekleden met fjorden, ik was er vorig jaar zonder paard haha. Ik vond het boerderijplein vorig jaar wel erg leuk! Het rassendefilé heb ik niet gezien.
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken, mijn pony heeft het niet zo op varkens hahahadus hopen dat die niet te dichtbij staan
Wij komen met de minipaarden![]()
Vorig jaar was het niet achter hekken maar gewoon op een pleintje waar mensen zaten en standjes langs stonden, schaap, geitje, alles stond bijelkaar maar kinderen willen aaien en vlogen overal tussendoor.
Wellicht dat het nu iets anders is, vind dat altijd een beetje spannend. Je zorgt dat je een paardje bij je hebt wat bomproof is maar toch schrikken kan altijd.