Animal Event 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mvdende

Animal Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 11:42

Correct me if I'm wrong,

Maar ik kon nog geen AE 2019 topic vinden.

Wie gaat er naar Animal Event dit jaar?

Zelf ben ik er nog nooit geweest. Wil dit jaar voor het eerst gaan. Heb nog geen tickets geboekt omdat ik even het weerbericht wil afwachten.

Als het een beetje weer wordt, is de planning om 3 dagen te gaan. Donderdag op het gemakje richting Minicamping Pietershoek. En dan vrijdag, zaterdag, zondag steeds een paar uurtjes AE en dan weer lekker rustig naar de camping. Maandag rustig inpakken en weer naar huis.

Het is vanuit Den Haag minimaal 2 1/2 uur met het ov en het is niet fijn omdat in één dag te doen, 5 uur reizen en dan ook nog eens een volledige dag AE. Zeker niet voor mijn jonge hond.

Skip heeft het niet zo op mensen, is er bang van, maar vind overal snoepjes bietsen en samen workshops doen wel fantastisch. En een pass partout is goedkoper dan 2x entree los.

Schuur_

Re: Animal Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:44

Ik ga op vrijdag omdat ik meedoe met de Dog Survival in de open klasse.

Ben er ook nog nooit geweest maar ben benieuwd.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:51

Ik ben al verschillende keren geweest, alle keren namens het Nederlands Stamboek voor IJslandse Paarden. Ook dit jaar zijn we weer van de partij. Vrijdag gaat mijn IJslander mee als knuffelpaard, zaterdag en zondag anderen en zij rijden ook een demo in de boerderijpiste.

Ik vind het een heel leuk, laagdrempelig evenement. Ik struin er natuurlijk niet de hele dag rond, maar kom vaak wel toe aan een rondje stands afstruinen en wat demo's kijken. Ik vind het een leuk evenement!

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:08

Ik ben vorig jaar voor het eerst 3 dagen geweest, ik vond het erg leuk!

Leuk publiek, leuke demo's, standhouders die graag info geven en genoeg ruimte of even pauze te nemen.

Wij gaan dit jaar weer met het stamboek, er is meer paard, daar was vorig jaar wel vraag na.

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:48

Ik ga heen met een collega, wij hebben tickets gewonnen! :D

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:11

we zijn van plan om zondag met onze hond daar heen te gaan, ben er nooit eerder geweest.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:16

Ga zondag weer met een vriendin en totaal 3 honden. Heerlijk dagje uit en we zien wel wat we doen die dag. Wij gaan al jaren met deel van onze honden en passen ons aan qua weer wat de honden wel of niet aan kunnen.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 14:03

Ik zag wel dat je dit jaar voor je hond een kaartje moet kopen, iets om rekening mee te houden.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 14:05

Ik ga er zaterdag heen met de hond we doen mee aan de dog survival recreanten klasse.
Verder willen we meedoen aan het suppen en de escape room we gaan er een leuke dag van maken !

Echt vet goede deal is dat 26 euro en dan heb je entree voor jezelf en voor de hond en deelname en ook nog een parkeerplaats.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 14:42

Ik zag dat je via de ANWB 20% korting op een entreebewijs kan krijgen als je lid bent. Of zoals ik het stiekem ga doen: mn ouders hun klanten nummer invullen. Natuurlijk wel na overleg met hun :j

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:45

mvdbijl schreef:
Ik zag wel dat je dit jaar voor je hond een kaartje moet kopen, iets om rekening mee te houden.

Was vorige jaar ook ;)

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 05:32

Ik ben er net, als voorgaande twee jaar alle drie de dagen. Het is altijd erg gezellig. Ik ben altijd mee met Mike van der Most. Hij presenteert de farmfood piste altijd.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 12:18

dierenfan schreef:
mvdbijl schreef:

Was vorige jaar ook ;)

moest je toen ook betalen? dacht alleen aanmelden? iig heb ik toen geen kaart gekocht en dit jaar ook niet maar stond zo specifiek vermeld in de nieuwsbrief.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 12:23

Ik ben er op de zondag. Help dan mee met de escape room.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 07:52

Het weerbericht ziet er niet al te best uit voor dit weekend. Helaas gaat mijn plannetje niet door als het gaat regenen.

Misschien dat ik dan nog de zaterdag ga, wel een lange dag, maar wil er eigenlijk toch heen.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:26

Ik kijk donderdag wel wat het weer zegt, ze kunnen het vaak voor morgen nog niet voorspellen laat staan nu al voor het weekend.

Vorig jaar was het wel erg mooi, als het maar droog is :-)
Anders worden het 3 lange dagen..

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 09:30

Ik wilde donderdag al gaan en kamperen, maak morgen of woensdag mijn beslissing. Als het droog is ga ik, anders alleen de zaterdag.

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:37

Wij gaan dit jaar waarschijnlijk ook weer. Vorig jaar hebben we een jaartje overgeslagen. De twee jaren daarvoor was het namelijk precies hetzelfde leek het. Kraampjes op dezelfde plek, zelfde demo's enz. Dat vond ik toch wel jammer. Hopelijk nu dus iets meer nieuwe dingen. Wel zin in.

mls_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:39

Ik ben er vrijdag bij! Helaas nog niet met eigen hond, die vind ik nog te jong!
Hoop dat het weer een beetje meezit!
Het was inderdaad vorig jaar ook al dat je een kaartje voor je hond moest betalen. Wij moesten die ook echt laten scannen zoals onze eigen kaartjes voor we naar binnen konden.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:40

Leuk! Ik meld me hier ook even. Wij zijn er zaterdag met de fjorden! Degene die ik rijdt mag de hele dag de fjorden stand bemannen, en tussendoor met mij een rondje doen in het rassendefilé. Daarnaast neemt de eigenaar er nog 2 mee voor een demonstratie vaardigheid :) we hebben er in ieder geval zin in!

Vorig jaar ben ik er 3 dagen geweest vanuit school. Dat vond ik echt super leuk. Maar het was toen ook wel prachtig weer.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:52

Renee_S schreef:
Leuk! Ik meld me hier ook even. Wij zijn er zaterdag met de fjorden! Degene die ik rijdt mag de hele dag de fjorden stand bemannen, en tussendoor met mij een rondje doen in het rassendefilé. Daarnaast neemt de eigenaar er nog 2 mee voor een demonstratie vaardigheid :) we hebben er in ieder geval zin in!

Vorig jaar ben ik er 3 dagen geweest vanuit school. Dat vond ik echt super leuk. Maar het was toen ook wel prachtig weer.

Dan staan jullie naast ons met de stand, net als vorig jaar :)

Gelukkig is er nu weer wat meer paard. Hoop dat het rassendefilé met de boerderij dieren wel wat anders wordt aangepakt, vond het vorig jaar een beetje rommelig.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:57

mvdbijl schreef:
Renee_S schreef:

Dan staan jullie naast ons met de stand, net als vorig jaar :)

Gelukkig is er nu weer wat meer paard. Hoop dat het rassendefilé met de boerderij dieren wel wat anders wordt aangepakt, vond het vorig jaar een beetje rommelig.

Aah wat leuk! Met welk ras komen jullie?
Vorig jaar waren het wel andere stamboekleden met fjorden, ik was er vorig jaar zonder paard haha. Ik vond het boerderijplein vorig jaar wel erg leuk! Het rassendefilé heb ik niet gezien.

Ik ben wel benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken, mijn pony heeft het niet zo op varkens hahaha :+ dus hopen dat die niet te dichtbij staan

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:03

Ik ga op zaterdag :)
Ben geloof ik 2 jaar geleden ook geweest vond het heel leuk en divers. Het is nu anders ingedeeld als toen dus ben weer benieuwd.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:26

Citaat:
Vorig jaar waren het wel andere stamboekleden met fjorden, ik was er vorig jaar zonder paard haha. Ik vond het boerderijplein vorig jaar wel erg leuk! Het rassendefilé heb ik niet gezien.

Ik ben wel benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken, mijn pony heeft het niet zo op varkens hahaha :+ dus hopen dat die niet te dichtbij staan

Wij komen met de minipaarden :D

Vorig jaar was het niet achter hekken maar gewoon op een pleintje waar mensen zaten en standjes langs stonden, schaap, geitje, alles stond bijelkaar maar kinderen willen aaien en vlogen overal tussendoor.
Wellicht dat het nu iets anders is, vind dat altijd een beetje spannend. Je zorgt dat je een paardje bij je hebt wat bomproof is maar toch schrikken kan altijd.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:35

mvdbijl schreef:
Citaat:

Wij komen met de minipaarden :D

Vorig jaar was het niet achter hekken maar gewoon op een pleintje waar mensen zaten en standjes langs stonden, schaap, geitje, alles stond bijelkaar maar kinderen willen aaien en vlogen overal tussendoor.
Wellicht dat het nu iets anders is, vind dat altijd een beetje spannend. Je zorgt dat je een paardje bij je hebt wat bomproof is maar toch schrikken kan altijd.

Ohh dat klinkt inderdaad niet ideaal. Mijne is inderdaad enorm betrouwbaar met kinderen. Maar kan in zo'n drukte, zeker met allerlei andere dieren erbij, ook wel iets zenuwachtig worden. ik kan wel begrijpen dat dat wat spannend is dan ja. We gaan het zien!

Waren er vorig jaar wel combinaties onder het zadel ook? of was iedereen aan de hand? Ik zit er liever op haha, dan heb ik net nog wat meer te vertellen