Ik heb ingezet op nog een leuk laatste half jaar.
Inmiddels knapte Lotje aardig op en ontpopte zich hier tot ´the godmother´, zij die vanaf de bank heerste

Af en toe was zij wat verkouden (geen niesziekte) en heeft zij wat last van haar heupjes gekregen (kromme pootjes) maar verder deed zij het prima.
Tot een week of 2 geleden. Zij begon wat te niezen en kreeg traanogen, dus begonnen met ogen schoonmaken. Dat ging zo een paar dagen wat op en neer, zij heeft ook dagen gehad dat het helemaal over leek.
Afgelopen donderdag of vrijdag verslechterde zij ineens, 3e ooglid laten zien, kwijlen en minder reageren op prikkels als natvoer ruiken en soms in de achterhand omvallen. Besloten dat even een dagje aan te kijken en zaterdag naar de dierenarts gegaan omdat ze echt steeds meer teruggetrokken raakte, lag bijna alleen nog maar op de bank en was die dag 2 keer van de tafel afgevallen waar zij normaal gewoon via de stoel netjes vanaf springt.
Acties bij DA: Algehele vitale controles, AB gehad die 4 dagen werkt, pijnstiller die 2 dagen werkt.
Gevolg: duidelijk een blijere kat, nog wel erg vermoeid in de zin van even een stukje wandelen (waggelen) en dan lekker gaan liggen. Bij ons komen liggen, weer kopjes geven en gezellig doen.
Gisterenavond verslechterde zij weer een beetje en vanochtend bleef zij weer op de bank liggen... Heb haar weer bij een bakje voer gezet (dan eet zij bijzonder goed) en gaat daarna ter plekke weer liggen. Spint niet meer en loopt bijzonder slecht.
Vanavond gaan wij naar de dierenarts, afspraak staat al en we houden er zeer veel rekening mee dat we haar gaan laten inslapen maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit beeld herkennen en ervaringen kunnen delen, welke kant op dan ook.