Ben op zoek naar een groot hondenkussen voor mijn twee honden Wat of waar kan ik het beste gaan kijken en kopen? Mag ook via internet maar liever niet de hoofdprijs
hier ook een matras. idd hoeslaken erom heen en wassen als het vuil is. ideaal(hebben een duitse dog,dus die past ook niet zomaar op een 'hondenbedje')
eva1969
Geplaatst: 08-04-19 13:28
Dioxide schreef:
Van Cranenbroek! Die zijn goedkoop en nog aardig stevig
Ik wil wel wat moois want het ligt midden inde woonkamer Het is alleen voor de zomermaanden want in de winter hebben ze een steigerhoutenbak Grootste wat ik heb gevonden is 120x80 cm
Wij hebben in de woonkamer een traagschuim matras bed topping van 5 cm dik. Daarnaast scruffs honden kussens maar idd die zijn 120 bij 80 en een happy house opblaasbaar kussen (enkel opblaas gedeelte is vervangen door 2 dekbedden en daar omheen een schuimrubber hoes en dan de buiten hoes) die is wel 150 bij 100 denk ik.
We hebben ook van cranenbroek een 150 bij 100 ovale kussen gehad maar die was vlot versleten. Wel hebben wij 6 drukke, speelse honden.
Buiten hebben wij gewoon zitzakken van marktplaats gekocht voor 10 a 15 euro en dan vaak 150 bij 150 of 200 bij 150.
Boven en in hondenkamer idd gewoon bed matrassen en ikea matrasjes.
Overigens de jysk heeft ook ideaal goedkope matrassen.
Nicky1963
Geplaatst: 08-04-19 15:40
Het orthopedisch kussen van mijn hond is 90 x 125 cm, met zwart kunstleer overtrokken, dus afwasbaar en waterdicht. Wegens overlijden van mijn hond, vorig jaar november, kun je het overnemen van mij. Laat maar weten wat je ervoor over zou hebben, mocht je geïnteresseerd zijn.
Bij van cranenbroeck zou ik zeggen daar halen wij onze kussens ook voor onze Duitse dog
Shenavallie
Geplaatst: 08-04-19 15:44
Op de markt een stuk schuimrubber naar wenselijke grootte kopen en dan zelf een hoes erom maken. Vaak kun je voor 2 Euro al een mooie lap bij een kraam op de markt krijgen. Of een matras kopen en die bekleden.
Hier ligt een stuk schuimrubber in de kamer waar ik zelf een simpele hoes van kunstleer omheen heb gemaakt. Veel goedkoper dan de meeste kant en klare kussens en door goede kwaliteit schuimrubber kruip ik savonds dan ook graag tussen de honden
Hoe groot zoek je? Van Cranenbroek is leuk gezegd, maar TS komt uit Emmer Compascuum, en Cranenbroek zit alleen in Budel, Dongen, Schijndel, Landgraaf en Opglabbeek, de dichtstbijzijnde zit dus 225 km verderop.
Alja
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-19 21:12
Neonlight schreef:
Hoe groot zoek je? Van Cranenbroek is leuk gezegd, maar TS komt uit Emmer Compascuum, en Cranenbroek zit alleen in Budel, Dongen, Schijndel, Landgraaf en Opglabbeek, de dichtstbijzijnde zit dus 225 km verderop.
Zat al te Zoeken maar volgens mij hebben ze geen website ?
Nou zoiets zoek ik idd Daan Maar hier bij dierenwinkels alleen in klein formaat te krijgen
daantjuhhh
Geplaatst: 08-04-19 21:21
Alja schreef:
Nou zoiets zoek ik idd Daan Maar hier bij dierenwinkels alleen in klein formaat te krijgen
Ja klopt. Of mega duur.
Zooplus is goed betaalbaar en verzenden ook
Limoen
Geplaatst: 09-04-19 11:00
cursebreaker
Geplaatst: 09-04-19 11:02
daantjuhhh schreef:
Alja schreef:
Zooplus is goed betaalbaar en verzenden ook
Dit ja. Zooplus is inderdaad echt goed betaalbaar, hebben over 't algemeen veel keus, zijn netjes met verzenden en bieden een goede service.
Wij kopen de manden voor de hond altijd - altijd is een groot woord want ze zijn kwalitatief gewoon goed dus we hebben er nu in totaal 2 gekocht op bijna 13 jaar tijd - daar en dan hebben we ook best een grote bv. (en volgens mij hebben ze ook kussens van dit formaat)
!Let niet op de berg speeltjes, hij is een beetje verwend Ik leg ze altijd in 1 hoek zodat hij meer plaats heeft om te liggen, maar hij legt ze telkens verspreid door de mand en ploft zichzelf er tussenin en bovenop
Maar onze Rex vind het bv. heerlijk om z'n snuit op de rand te leggen. Deze mand wat wij hebben - nu zoek jij een kussen, maar ik wilde 'm toch even laten zien - is gevuld met schuim vanbinnen en vormt zich dus naar hem als hij ligt. Er zit een hoes omheen die super makkelijk af te wassen is en je kunt 'm ook helemaal eraf halen om te wassen bv.
EDIT: Als je op deze link klikt, krijg je wel een beeld van de kussens die ze hebben. Ze zitten qua grootte op max. rond de 115-120 in de breedte/lengte.