Volgende week wordt onze spaanse waterdoodle 1 jaar en zijn wij op de verjaardag van mijn nichtje. Zij wil graag dat de hond mee komt zodat ze samen hun verjaardag kunnen vieren. Nu leek het ons leuk om de hond wat op/om te doen zodat het te zien is dat hij jarig is.
Het eerste idee was een stropdas met 1 erop, maar dit blijkt nog niet makkelijk te vinden. Heeft iemand toevallig iets voorbij zien komen wat leuk en betaalbaar is?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Anoniem
Geplaatst: 07-04-19 22:47
Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Beestenboel, daar past het beter
Laatst bijgewerkt door _Dracarys op 07-04-19 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt
noox
Geplaatst: 07-04-19 22:57
Je kan zelf een 1 op een stropdas naaien, maar een stropdas is misschien ook wat onhandig voor een hond? Stel hij rent en staat erop klapt hij over de kop.. (ligt natuurlijk aan de lengte van de stropdas en de hoogte van de hond) Ook leuk is een vlinderdasje of misschien een grote strik om zijn nek. Feesthoedje kan ook maar dat is ook weer onhandig. Als hij echt heel lief is en jullie voelen jullie er zelf ook prettig bij zou je hem ook iets van een shirtje aan kunnen trekken ofzo. (Daar dan iets van ‘hoera 1 jaar!’ Op naaien/ schrijven) Misschien vlaggetjes aan zijn riem doen (als hij aangelijnd blijft). Kleine strikjes op zijn oren is ook leuk. Of een combinatie van alles :p
Hier heb ik een tijdje geleden een strik besteld die je aan de halsband kan bevestigen. Ze hebben er ook stropdasjes e.d., en betaalbaar https://www.funky-dogs.com
XxDiandraxX
Geplaatst: 07-04-19 23:28
Mijn hond had deze toen ze een werd... Zit op een haarband vast. Komt van de action.
Britta31