Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loulou schreef:Misschien nodig als je fokker bent, maar anders zou ik het in de oud papier bak gooien.
kiwiwitje schreef:Ik geloof dat dit o.a. Is voor als er papieren etc kwijt raken dat deze naar het goede adres gestuurd kunnen worden. Ook voor het registratiebewijs sturen ze in principe geen nieuwe op.
Wij hadden daar drama mee toen postnl onze papieren kwijt raakte. (Gelukkig waren ze wel snel terecht)
Waarom de RvB niet even mailen?
bigone schreef:Ik denk dat dat van waarde is wanneer de hond verkocht zou zijn en nieuwe eigenaren heeft . Maar in dit geval voegt het niets toe.
speurneusc schreef:dat is jouw officiele eigendomsbewijs, stamboom is van de hond, hoort bij de hond, staan afstammelingen op vermeld.
Delphi schreef:speurneusc schreef:dat is jouw officiele eigendomsbewijs, stamboom is van de hond, hoort bij de hond, staan afstammelingen op vermeld.
Maar ik heb ook een getekend koopcontract waarop de gegevens van de fokker, de gegevens van onze hond incl. chipnummer en stamboomnr. en onze gegevens staan. En daarnaast hebben we ook nog een aankoop- en betalingsbewijs. Zijn stamboom (ook al is dit geen eigendomsbewijs) is in ons bezit en ook volgens de chip staat hij op onze naam.
Dat lijkt mij eigenlijk al eigendomsbewijs genoeg.
Maar ik ga morgen gewoon eens bellen om navraag te doen!