Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SimoneeM schreef:Weet je waar ze jeuk van kreeg? Van 1 bepaalde diersoort of iets anders?
Ik heb zelf goede ervaringen met Power of Nature Fees Favorite (maar die is nóg eiwitreiker dan Orijen), Carnilove en Josera Nature Cat.
Power of nature heeft wel ook een brok speciaal voor senior katten. Die is wat later in eiwitten geloof ik.
Freya6 schreef:SimoneeM schreef:Weet je waar ze jeuk van kreeg? Van 1 bepaalde diersoort of iets anders?
Ik heb zelf goede ervaringen met Power of Nature Fees Favorite (maar die is nóg eiwitreiker dan Orijen), Carnilove en Josera Nature Cat.
Power of nature heeft wel ook een brok speciaal voor senior katten. Die is wat later in eiwitten geloof ik.
Ik weet het nog steeds niet precies, stress, vlooienallergie (geen vlo gezien nooit), wormen (elke 4-6 weken milbemax), voer.
Maar nu likt ze nog steeds ook al heeft ze HA voer. Ik vind dat ze teveel drinkt ook, voer is te zout imo.
Ik ga iets anders proberen, anders dierenarts.
Hannanas schreef:Ben benieuwd of het bevalt. Mocht ze niet minder gaan drinken dan zou ik er een niercheck aan wagen bij de dierenarts.