We hebben al van alles geprobeerd en momenteel staat er zo’n spuitbusje met sensor dat lucht spuit als ze binnen het bereik van de sensor komen.
Voor 1 kat dé oplossing. Die hebben we niet meer gehoord. Die is zich wezenloos geschrokken en blijft wel uit de buurt. Voor mijn kater hielp het welgeteld 1 dag en toen wist hij de blinde vlekken van dat ding al te vinden

Op welke plek ik ‘m ook neerzet, hij probeert het gewoon uit tot dat ding niet meer spuit en begint dan als een gek aan de deur te krabben. Lukt dat toch niet, dan gaat het luchtalarm aan

Hij wil echt heel graag bij me zijn. Zit ook aan mijn been geplakt zodra ik de slaapkamer uitkom en dat houdt hij een paar uur vol. Waar ik ga, gaat hij.
Er is geen deur op de overloop, dus afsluiten kan niet. De kattenbakken staan hier ook, dus dat is niet handig.
Op de slaapkamer willen we niet, omdat hij je dan ook op die tijd wakker maakt omdat er NÚ gekroeld moet worden

Plus ik ben allergisch en dat gaat goed met katten niet op de slaapkamer en een pilletje overdag.
Wie heeft er nog andere ideeën? Want ik kom af en toe echt slaaptekort