ben even opzoek naar wat bruikbare tips zelf weet ik het even niet en twijfel ik..
week of 3 geleden had ik 1van mijn katten dat haar hals kapot was door vlooienband.. Dit merk gebruikte we al 3jaar bij haar en altijd goed gegaan. we zijn naar de da geweest en nu naar 3weken is dit helemaal mooi opgelost.
nu heeft mijn andere kat sinds ander halve week dat hij zich helemaal kapot likt bij zijn staart.
vorige week donderdag naar de da geweest had vermoede dat zijn anaalkliertje verstop zat en volgende de da was dit ook zo.
maar nu ruim week later blijft hij zicht kapot likken.. zal het opnieuw anaalklier zijn of toch echt stress.
maar dat stress vind ik een lastig iets bij hem omdat hij in alle jaren dat we hem hebben juist nooit stress heeft en altijd heel nieuwgierig is.
maar om weer 50euro er tegen aan te gooien bij de dierenarts om te laten kijken voor die anaalklier vind ik ook wel weer zonde..
ik ben daarnaast bij 37weken zwanger dus alles wordt al zo lekkere opgave.
even voor de duidelijkheid hier foto

voel me er ook best schuldig onder hoe hij er zo uitziet hij heeft echt nog nooit ergens last van gehad...