naar een bosrijk gebied en nemen de kippen en konijnen mee. Ik heb ze nu in een ren van gaaspanelen, de bovenkant is open en de bodem is deels betegeld en een ander deel is ingegraven gaas zodat de konijnen ook kunnen graven.Het kippenhok en konijnenhok gaan s`nachts niet op slot ( is momenteel ook niet mogelijk, moet er dan een deurtje inmaken) De konijnen blijven gewoon los lopen en kippen gaan op stok
Ik ga verhuizen, neem de huidige rendelen ( 2 meter hoge panelen) mee maar heb niet de tijd om meteen alles te betegelen of gaas in te graven, iets met volledig huis verbouwen en zo wat voorrang heeft
Is het mogelijk om het tijdelijk op het gras te plaatsen en de bovenkant dicht te maken met een net of is dat lachen voor de roofdieren en hebben ze binnen een paar weken een lekkere snack?
Wat is nog meer een optie? Stroomdraadje? Bovenkant dichtmaken met dezelfde metalen gaaspanelen?
Graven roofdieren snel onder het hek door en moet ik toch echt meteen gaas op de bodem plaatsen of valt dat wel mee?
Heb je de ren vosproof, komt de wezel, en andersom. Heb je wezel- en vosproof komt de buizerd.