Situatie
Ik pas 3 dagen per week op de hondjes van mijn ouders, als zij de hele dag werken. Op dit moment wonen we naast elkaar en gaat dat heel simpel, maar dit voorjaar ga ik verhuizen naar de andere kant van het dorp. Ik ben nog regelmatig bij mijn ouders omdat mijn pony daar ook staat en ons idee is nu dat als ik naar stal kom om de paarden te verzorgen (vrijwel altijd 's ochtends), ik gelijk de hondjes kan meenemen. Mijn ouders halen ze dan na hun werk weer bij mij thuis op.
So far so good, alleen ik rijd geen auto dus er moet ander vervoer komen. Een hondenkar voor achter mijn (elektrische) fiets lijkt me het handigst. De afstand is te lang voor ze om naast de fiets te lopen, zeker voor ons oudje van 13. We nemen uiteraard de tijd om ze er rustig aan te laten wennen, dat is waarom ik nu ruim voor de verhuizing al aan het rondkijken ben

Eisen
-groot genoeg voor twee hondjes, samen wegen ze 25 kilo
-gemakkelijk aan de fiets te monteren en er weer af te halen
-stevig; ik wil niet dat ze de boel afbreken als we een poes tegenkomen onderweg

-duurzaam; de fietskar gaat 3x per week gebruikt worden, zomer en winter
-budget rond de 250 euro
Vragen
-Welke fietskar raden jullie aan of af?
-Welke features van de fietskar die jij hebt vind je echt handig of juist onhandig?
-Ik zie dat er fietskarren zijn die je kan inklappen, bevalt dit of is het "gedoe" en gebruik je dit in de praktijk niet?
Alvast bedankt