Aangezien mijn kleine pluizenbol eindelijk een weekje thuis is verdient hij zijn eigen topic wel nu,
maar eerst wat informatie over kleine Gimli;
Naam: Chanmela's Honey Booboo Gimli
Ras: Ragdoll
Kleur: Seal Lynx Mink Mitted
Geboren op 5 November 2018
Vorige week maandag was het eindelijk zo ver, ik mocht kleine Gimli gaan ophalen bij de fokker in Nederland, wel 2,5u rijden vanuit België, maar het was het zo waard. Mijn vader was de eerste keer mee toen en aangezien hij door onze vorige kat zo vaak is aangevallen geweest had hij toch wat schrik dat het weer een kat zou zijn die zijn nagels zou gebruiken, maar er was dus wel een reden waarom ik toch een Rag'je wou vinden die bij ons paste. En de keuze kon niet beter zijn, mijn pa was direct verkocht.

Ookal was ik eigenlijk voor een andere kitten uit de nest gaan kijken viel ik als een blok voor die kleine Mink dat er nog rondliep, na mijn eerste bezoek kan ik natuurlijk na enkele weken niet nog twee maanden wachten dus was ik nog eens terug gereden om nog wat te spelen met de kittens daar.

En dan vorige week maandag was het zo ver, hij kwam naar huis toe. Tot mijn verbazing liep alles verassend vlot, en ik moet zeggen mijn vorige kat bleef miauwen de hele weg naar huis, en dat was maar 10 min. Kleine Gimli daarintegen was na 10 minuten stil.

En dan na 2.5 uur rijden waren we eindelijk thuis van de lange rit

Het duurde niet lang voor hij nieuwsgierig genoeg was om eens te komen kijken naar zijn nieuwe thuis (filmpje):
En na enkele dagen was hij al meteen model want zo een schattig drolletje kan je moeilijk niet op foto zetten

Woensdag is hij dan ook de eerste keer buiten geweest op ons terrasje aan de leiband en dat deed hij super!En afgelopen weekend zijn we eens full crazy cat lady geweest en heb ik met enkele vrienden een kitty shower georganiseerd voor de fun, suikerbonen inculsief natuurlijk

Af en toe een update over Gimli zijn avonturen zal wel passeren hier.
Ik geniet alvast veel van mijn knuffelkont want hij doet niets liever dan bij je te komen knuffelen en op schoot te gaan liggen.

Groetjes Evelien en Gimli