Cat mate microchip cat flap storing, denk ik...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Cat mate microchip cat flap storing, denk ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 18:52

Altijd in het weekend he :roll:

Ivm dat 1 vd katten diabeet is, eten hij en de andere katten los van elkaar. De diabeet in de schuur en de andere 2 in een inbouw in de kast van de bijkeuken. Naar beide ruimtes gebruik ik kattenluikjes met een microchip zodat ze niet bij elkaar hun eten kunnen.
Nu hoorde ik vanmiddag een van de katten tegen een van de luikje krabben, zonder resultaat. Bij inspectie zag ik dat de juiste kat, bij het juiste luikje stond, maar niet naar binnen kon (een van de niet-diabeten). Dus batterijen gewisseld en kat kon nog niet naar binnen, hmmm. Luik geresed, kat opnieuw geregistreerd, is al zo'n leuk karwei, schuwe kat ook (met heel veel pijn en moeite, kabplekken, kapotte broek en heel veel stress bij kat) opnieuw geregistreerd en doet het luik het nog niet -O-
Iemand ervaring met deze luikjes? Doe ik iets fout? Natuurlijk was zooplus niet meer bereikbaar en zit ik dus nu met een probleem...
Vrees dat de niet-diabeten maar even geen eten hebben vannacht, kan het risico niet nemen met de diabeet, want die vreet zeker alles op...
Laatst bijgewerkt door Letizia op 23-02-19 19:36, in het totaal 2 keer bewerkt

kamille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:34

Ik heb puur vanwege de titel je topic aangeklikt.. iemand die dit verzint is grappig! Heb je het al gegoogled?

Letizia

Re: Cat mate micro chip cat flap storing, denk ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 19:36

Haha, iets met koken en ondertussen een topic openen met lichte frustratie :+

Maar ja, google geraadpleegd 8-)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:03

Sureflap zelf bellen ipv zooplus! Super goede klantenservice, heb inmiddels 2 x kosteloos een nieuw Luik opgestuurd gekregen ipv een probleem.

Edit lees nu pas dat je een cat mate hebt sorry! Maar dan nog zou ik proberen het bedrijf zelf te contacteren ipv zooplus

Letizia

Re: Cat mate microchip cat flap storing, denk ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 20:49

Heb ik ook al aan gedacht, maar zag alleen een Amrikaans nr, dus denk toch even tot maandag wachten en dan zooplus bellen :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:57

https://www.catmate.nl Hier staat onderaan gewoon een Nederlands nr? Maar grote kans dat ze in t weekend natuurlijk gesloten zijn. Succes in elk geval!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 21:41

Ooh, thanks! Zal maandag eens bellen :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 16:44

Kreeg cat mate niet te pakken, dus roch zooplus gebeld en complimenten hoe ze het oppakken! Wordt direct een nieuwe toegestuurd! :D