Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanso schreef:Wij hebben twee Franse hangoren (ook groot) en die lopen met slecht weer (winter ed) los in huis. Als we weg zijn zitten ze in de keuken/bijkeuken.
In de zomer verhuizen ze naar het terras buiten en mogen ze onder toezicht los in de tuin op het gras en in de moestuin.
Pluttersput schreef:Mijn konijnen lopen los op een afgezet stuk van 35m2. 2 thrianta heren. Ook hier roofvogels, maar er komt niks aanreuzen zijn echt wel heel groot hoor!
Waar je wel aan moet denken is dat ze regelmatig sore hocks krijgen.. en dat je ze dan al op jonge leeftijd kan moeten laten gaan. Wellicht zou je ook een ander groot ras met minder problemen kunnen overwegen.. Franse hangoor, lotharinger, zoiets. Is maar een tip
liesenlizzy schreef:Ik heb 2 Vlaamse met 8 HTK konijnen in een ren van bijna 12m2 bij elkaar zitten..
[ [url=m/ttbb9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rSdPEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jildau schreef:Ik lees even mee want ik wil bij ons nieuwe huis graag twee Franse Langoren. Hoe groot hebben jullie (en TS) de mazen van de ren? Mijn idee was om een binnenhok aan te schaffen en dan met m'n vriend een ren eraan te maken maar wil niet dat bijvoorbeeld marters door het gaas kunnen.
En kan het binnenhok laag bij de grond of is het verstandig om dat hoger te doen zodat ze er met een trappetje in moeten.. Weet niet of dat praktisch is voor zulke joekels.