Ik ga verhuizen naar de Benelux en dan gaat er toch eindelijk weer een een kat komen. Ik word al helemaal vrolijk van het vooruitzicht!
Mijn vorige kat heb ik op 15 jarige leeftijd geadopteerd en daar heb ik nog 3 jaar lang heel veel plezier van gehad. Dat wil ik dus graag nog eens doen!

Ik wil dus straks op zoek naar een kat van 14+. Ik heb al wat rondgesnuffeld op websites van verschillende asiels en Marktplaats etc. Het valt me echter op dat mensen behoorlijk wat geld vragen voor die diertjes. Nu vind ik tot 50 euro niet gek, puur om te weten dat het diertje niet zomaar ergens naar toe gaat en in het geval van een asiel vind ik 100 tot 150 euro ook niet raar. Die instellingen moeten immers ook ondersteund worden.
Maar ik kom katten op Marktplaats van 18 jaar oud tegen voor 125 euro! Ben ik nou gek of is dat gewoon bizar veel?

Ik ben uiteraard best bereid wat te betalen voor zo'n dier, maar wil juist een oude kat omdat ik weet (of dacht?) dat het vaak moeilijk is om voor die opa's en oma's nog een huis te vinden en ik ze dat graag gun en de zorg wil geven die bij een senior hoort. Misschien zie ik het verkeerd en zijn juist oudere katten heel populair geworden.
Ik hoor graag jullie inzichten!

Tevens zou ik goeie Facebook pagina's & asiels om mijn toekomstige bejaarde liefde te vinden zeer op prijs stellen