Wie heeft er ervaringen met dit konijnenvoer? Hoe ziet de samenstelling eruit volgens mensen met verstand ervan?
Ik kan op het internet niks vinden maar volgens mij is het ook nieuw voer. Ze beweren dat het vergelijkbaar is met de bekend Science Selective maar dan goedkoper. Linkje; https://tims.nl/_1-millor-rabbit-select ... oer-10-kg/
Ik gaf altijd kasper faunafood. Gewoon een goedkope brok, geen bijzondere kwaliteit maar dagelijks kregen ze wat biks. Hoofdzakelijk kregen ze vers wat we kochten en kregen bij de groenteboer, hooi van goede kwaliteit en veel wilgentakken
barrymuis
Geplaatst: 13-02-19 21:51
Coconut schreef:
Niet met deze,maar wel met die van Hopper ook verkrijgbaar bij Tims. Erg goed voer
Hier kan ik volledig in mee gaan. Zelfde kwaliteit als selective van supreme. Alleen iets goedkoper.
TS helaas geen ervaring met jou gevraagd voer. Vraag me wel af hoe die brok uitziet.
Ik heb die brok gekocht en hij ziet er goed uit. Ze eten het beter dan de Versele Laga (die duurder is). Het zijn groene korte staafjes. Niet gebogen zoals bij Science Selective maar iets korter en recht.
Is goed Ik ben nu niet thuis, herinner mij eraan als ik het vergeet
sanso
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-19 20:52
Beloofde foto’s
Sjors
Geplaatst: 18-02-19 19:50
Top! Bedankt voor het plaatsen van de foto’s, Sanso! Hoe vind je konijn het?
Eoweyn_x
Geplaatst: 18-02-19 20:03
Toch verschilt Science selective wel wat hoor, in samenstelling. Hier beviel het niet echt. In eerste instantie wel maar ze aten het op den duur niet meer zo graag. Bovendien vond ikzelf de brokken steeds wel erg verschillen van elkaar per zak, in kleur maar ook geur en grootte. Ik ben dus terug overgestapt naar m'n oude voer