Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Je had de hond beter op kunnen geven bij de organisatie waar hij bij geadopteerd was, had je meer kans van slagen op het juiste tehuis gehad misschien.
Amber_anne schreef:Nou een dier dat een speciale dieet moet en dit niet krijgt lijkt mij wel slechte behandeling
Kan je idd niet aangeven dat je nu wel de mogelijkheid hebt om m terug te nemen en het heel graag zou willen.
akishino schreef:Amber_anne schreef:Nou een dier dat een speciale dieet moet en dit niet krijgt lijkt mij wel slechte behandeling
Kan je idd niet aangeven dat je nu wel de mogelijkheid hebt om m terug te nemen en het heel graag zou willen.
Ts geeft duidelijk aan de hond zelf niet terug te kunnen nemen. En waarschijnlijk hebben de nieuwe eigenaren ook een goed dieet voor hem gevonden, maar is het anders dan ts het deed, anders zou de hond ondertussen wel ernstige problemen hebben. En zover ik kan lezen is dat niet zo.
Het gaat alleen anders dan ts had "voorgeschreven". En ik kan me heel goed voorstellen dat dat als oud eigenaar ontzettend vervelend is om mee te dealen. Het klinkt bij mij niet alsof de nieuwe eigenaren niet geschikt zijn of dat de hond het slecht heeft, alleen anders.