Ik heb wel een aantal gekochte spelletjes en vandaag ook nog weer een nieuwe gekocht, maar ze hebben die vaak snel door en ze zijn best prijzig.
Ik dacht dus, laat ik zelf maar eens wat in elkaar zetten. Een flessenspel, die zag ik ergens eens voorbij komen.
Ik doe weleens snoepjes in wc rolletjes en sluit die af of prop het in kranten die ik verfrummel. Dat vinden ze ook erg leuk, maar dit was even iets anders. Ik dacht dat het lastig zou zijn, maar nee hoor. Bij de Gamma konden ze alles al op maat zagen, dus het enige wat ik moest doen was met een vlinderboor een ronde gat in de paaltjes boren voor het stokje en ze aan de onderkant vast zetten met een schroef (wel even voorboren voor het splijten). Stokkie even afzagen, schaar in een fles en voila.

Eerste fles was te moeilijk, dus makkelijkere fles erbij en die had ze wel redelijk door, maar toch nog erg moeilijk, dus op den duur frustreerde het en gaf ze het op. Dus beetje geholpen en snoepjes eruit laten lopen als ze met haar poten er tegenaan sloeg. Dat vond ze wel leuk! Nog veel oefenen met haar tot ze zelf een keer succes heeft

Ik heb nog heel veel hout over, dus ik ben aan het bedenken wat ik daarvan nog kan maken.
Zijn hier ook bokkers die spelletjes maken? Deel ze