Doodle op de foto!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Doodle op de foto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-19 21:53

Hallo allemaal! :wave:

Nou hopen dat het wel lukt. Het is al de 3e keer dat ik dit topic probeer te maken, maar mijn laptop heeft er niet zoveel zin in :=

Ik heb afgelopen week mijn allereerste spiegelreflex camera gekocht: Een Canon EOS D4000.
Deze heb ik voornamelijk gekocht omdat ik filmpjes wil maken voor op YouTube. Ik zing namelijk. Maar fotografie vind ik ook heel erg leuk. Dat gaat nu dus ook veel beter.

De dag dat de camera binnenkwam, kwam mijn nichtje ook. We hebben die dag dus ook meteen geoefend, en ze was laterna gigantisch blij met de foto's. Gisteren heb ik voor het eerst gefilmt. Het filmpje staat al op YouTube. Maar ik heb ook met mijn hond nog een fotosessie gehad. Ik heb een hond, dus dat is voor mij perfect oefenmateriaal. Ik doe ook vaker shoots met haar, maar dan met een IPad :')
Nu hoeft dat dus niet meer.

Ik bedacht me vandaag: Op bokt zitten heel veel fotograven, dus die zouden me best wel tips kunnen geven, aangezien ik nog een beginner ben. Dus ik maak nu een topic aan daarvoor. En natuurlijk ook voor andere mensen om van de foto's te kunnen genieten. Dus voor de fotograven: Heb je tips? Ik hoor ze graag :j

Nou, genoeg gekletst, laten we maar eens de foto's laten zien. Ik heb gewoon mijn favoriete eruit gepikt (het waren er een beetje veel :=). Wel een waarschuwing voor mensen met een zwakte voor schattige dieren: Mijn hond kan enorm schattig zijn :D
Hier komt Doodle dan *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dank jullie wel allemaal. Nog een leuke blooper als einde: Zwaaiende Doodle :') :evaw:

Afbeelding

horzieloverr

Re: Doodle op de foto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 13:51

Aahh hij is zo leuk! Mooie foto's ook :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:54

Knappe hond.
Zwarte dieren zijn lastig op de foto te krijgen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-19 22:13

Dankjewel beide

Klopt. Zwarte dieren zijn echt lastig. Dat merk ik bij Doodle maar al te goed :=