Via de zoekfunctie wel topics gevonden over het vervoeren van een kat, maar daar zit de vraag nu niet, vandaar dat ik zelf een topic open.
Mijn vriend woont in Drenthe, ik in Zwolle. We zijn om het weekend bij elkaar. Als ik naar hem ga, vraag ik nu steeds een vriendin die om de hoek woont om te voeren. Daar voel ik me na een jaar heen en weer reizen soms wel wat bezwaard over

Nu met de kerst hebben we Guus (de kat) meegenomen naar Drenthe, tot morgenochtend. Hij voelt zich bij mijn vriend hartstikke thuis en met de auto was alleen binnen de stad wat eng voor hem, eenmaal op de snelweg ging hij lekker liggen kijken.
Omdat dat allemaal zo makkelijk ging, hebben we nu het idee bedacht om Guus mee te nemen in de weekenden dat ik in Drenthe ben, is dus meestal om het weekend. Ik heb geen auto dus ga altijd met de trein, is ongeveer een uurtje reizen en daarna klein kwartiertje auto.
Guus is met alles vreselijk makkelijk en maakt zich niet zo druk, dus dit leek ons een prima idee om eens te gaan proberen. Maar ik vertelde het mijn broer gister en die knapte volledig uit zijn panty. Hij is van mening dat je een kat niet te veel moet verslepen en dat het hartstikke zielig is en Guus helemaal weg zal kwijnen omdat hij altijd zo makkelijk is en dus niet zn grenzen aangeeft.
Ik ben dus nieuwsgierig; wat zouden jullie doen?