Op 17 november jl heb ik Scanner opgehaald, toen 7,5 weken oud.
Toen hij met 12 weken nog geen tekenen van enige zindelijkheid vertoonde heb ik zijn urine maar eens na laten kijken.
Ik hoopte stiekem beetje op een blaasontsteking, paar pillen erin en zindelijk.
Helaas bleek hij blaasgruis te hebben. De DA assistente kon me niet vertellen waar het door kwam en adviseerde ander voer in de hoop dat het door zijn voer kwam.
Bij de fokker kreeg hij oa Kivo, dat heb ik nog een paar dagen gevoerd en sinds hij 8 weken is kreeg hij Prins puppy.
Sinds vorige week vrijdag krijgt hij Royal Canin pediatric digest&skin 29 (had vriendin toevallig nog staan).
Vannacht was het om 2.30 uur een blaf, naar beneden en natte bench.
Om 4.30 een blaf, naar beneden en natte bench.
(Niet elke nacht ziet er zo uit godzijdank, maar ik moet er wel elke nacht uit anders is het 's morgens sowieso mis.)
Heb de nachtrust opgegeven en ben op de bank gaan liggen, om 6 uur hoor ik iets en staat 'ie weer in de bench te plassen.
Het spreekt voor zich dat hij elke keer ook naar buiten gaat en daar ook nog plast.
Inmiddels heb ik na 6 weken verstoorde nachtrust wallen tot op m'n knieën en trek ik het mentaal ff niet meer zo. Zijn er supplementen die ik kan geven die dit proces wat versnellen? Wie heeft er ervaring mee met zo'n jong hondje?