Ik heb een skoda octavia combi, best wel een grote auto dus. Ik loop echter tegen een aantal problemen aan:
- Mijn kofferbak heeft een drempel, waardoor veel benchen afvallen omdat het deurtje niet open kan
- Door de drempel, kan ik geen bench kopen die de volledige hoogte van de kofferbak benut, omdat ik de bench dan gewoon niet in de auto krijg
- Mijn hond is niet meer van de kleinste... Toen hij nog pup was hebben we heel enthousiast deze https://www.autobench.be/p/4pets/autobench-pro-2-largen/ gekocht, paste (met verhoogje, om het deurtje open te kunnen laten gaan) héééél nipt in mijn koffer. Helaas is onze hond eruit gegroeid. Benchhoogte = 66cm. Schofthoogte hond = 66cm. Laat ons zeggen dat het arm dier het niet zo aangenaam meer vond

Voorlopig zit ie dus los in de kofferbak. Maar dat is natuurlijk niet heel veilig, en in de iets warmere periodes wil ik hem ook gewoon in de wagen kunnen laten zitten met de koffer/deuren open. Dat kan nu gewoon niet.
Ik ben momenteel aan het rondkijken voor de optie van een bench op de achterbank. Daar zou ik in hoogte naar bijna 80cm kunnen gaan. Maar ik vind echt heel weinig voorbeelden.
Dus bij deze: heeft iemand van jullie zijn hond in een bench op de achterbank? Foto's please! Is het een bench op maat gemaakt? Of van een bepaald merk?
Als jullie andere opties zien, behalve een andere auto kopen: shoot!