Ik denk dat ze zeker wel ergens plaatsbaar is. Ze is 5 jaar en gesteriliseerd. Kerngezond, één keer heeft ze een gebroken pootje gehad maar voor de rest is ze nog zo goed als nieuw. Op naar het asiel, zou je dus zeggen. Een klein probleempje is dat ik weet dat donkere katten moeilijker plaatsbaar zijn. En Maj heeft een donker vachtje. Ze is donkerblauw (gemiddelde stoeptegelkleur), met een paar witte haren op de borst. Ik zou het zo triest vinden als ze misschien daardoor lang zou moeten wachten op een fijn huisje. Want ik wil natuurlijk wel mijn best doen om haar zo goed mogelijk ergens terecht te laten komen, bij lieve mensen die haar willen begrijpen. En niet bij voorbeeld ergens als boerderij- of stalkat, ze is echt wel gesteld op aandacht en op het comfort van een huis met een prinsessenstoel voor haarzelf

Zijn er bokkers die ervaringen hebben met het herplaatsen van donkere katten? Hoe is dat gegaan? Ik vind het moeilijk om een andere plek voor haar te zoeken en het zou het geheel wat minder verdrietig maken als de kans dat ze goed terechtkomt wat groter is.