De titel verklapt het onderwerp al, de Noordshow in Assen!

Het lijkt mij leuk om in dit topic de voorpret te delen en te vertellen waar je mee thuis gekomen ben.
Het duurt nog even, (3 t/m 5 januari) maar ik verheug me er al maanden op!
Ik ging al jaren naar de Championshow en ben daar al vaak met leuke koopjes en nuttige spulletjes van terug gekomen. Tweemaal ook met een konijn, en de vriendin waarmee ik altijd ga ook.
Helaas is de Championshow er nu niet meer. Maar omdat ik verhuisd ben en we de hele zomer aan de tuin gewerkt hebben, is ie nu klaar om in gebruik te worden genomen door een stel konijnen! Eindelijk na 5 jaar kan ik weer konijnen houden
en met dit doel vinden we het de moeite waard om naar Assen te rijden (wat bijna twee uur rijden is vanaf mijn nieuwe woonplaats)Ik verheug me op de keuze. En vind het sowieso interessant om al die rassen te bewonderen en de keuringsrapportjes te lezen.
Dus, wie gaat erheen en waar ga je voor?
Daarnaast even kijken naar de konijnenflats die daar te koop zijn om ideeën op te doen voor een nieuwe flat hier. In de flat die ik nu voor ze gemaakt heb zit namelijk ruimte voor verbetering
Natuurlijk wel super voor de show zelf, dit is dan ook de eerste keer dat ze met deze opzet gewerkt hebben dus dat zullen ze volgend jaar wel wat minder chaotisch en gestroomlijnder maken.