Onze hond van 9 plast ineens in huis sinds deze week. Hij is ook wat afgevallen, ik vind hem niet top in z'n vacht zitten en hij drinkt meer (maar niet extreem). We twijfelden nog of we 't ons verbeeldden maar het binnen plassen is wel duidelijk, er is iets aan de hand. Hij heeft grote plassen, buiten ook, dus ik denk geen blaasontsteking? Want dat zijn veel kleine plasjes toch?
Hij geeft niks aan, dat is vooral zo gek. Hij mag in de tuin plassen bij hoge nood en dan gaat hij altijd bij de deur hupsen maar nu, niks. Hij ligt in z'n mand, ik ben even boven en als ik terugkom heeft hij al geplast. Het gebeurde nu steeds als wij uit de kamer waren en daarna likt hij het op dus hij voelt zich er duidelijk niet prettig bij. Wel steeds op dezelfde plek, hij laat 't niet gewoon lopen. Maar ik snap niet waarom hij niks aangeeft terwijl hij wel beseft dat hij moet plassen (want hij zoekt dus dezelfde plek op).
Goed om erbij te zeggen, we hebben een baby van 3 maanden dus er is wel een flinke verandering geweest in huis. Maar dit speelt dus pas sinds kort. Hij komt ook voldoende buiten. Vanochtend is hij 45-60min uitgelaten (weet 't niet precies), hij was om 8 uur weer thuis en om 11 uur heeft hij binnen geplast.
Herkent iemand dit toevallig?