Alleen, Klaaz bleef er in hangen... Hij schrok dus ik deed de deken van hem af, en hij ging rechtop zitten, helemaal verstijfd. Ik raakte hem een paar keer aan maar daar schrok hij weer van. Toen sprong hij bij me weg, dat stukje is ook te zien op film. Hij loopt daar ook wat stijf, en raar.
Nadat we stopte met filmen, leek hij te ontspannen, maar hij keek ineens heel raar naar het kussen, en begon het kussen te slaan. Toen ik hem riep, leek ie er ineens weer uit te komen en reageerde hij normaal. Hij had wel stresss gehad, want hij was direct wat benauwd(chronische bronchitis).
Filmpje valt niet superveel te zien, maar even voor het idee.
Enfin, gisteravond liggen we op bed, licht uit en dan is t altijd wachten op Klaaz. Hij komt dan bij mij onder de deken liggen. Dit keer kwam ie ook weer aan gedrenteld. Dus ik doe de deken omhoog, maar hij ging maar niet. Mijn man wil helpen dus doet zijn arm naar Klaaz, waarvan Klaaz heel erg schrok. Daarna raakte ik m weer aan, en toen schrok hij weer. Hij begon weer te slaan richting de deken en sprong daarna even weg. Licht aan gedaan en toen kwam hij direct en ging hij direct onder de deken. Daarna was hij ook weer helemaal normaal.
Ik vind het zo raar hoe hij zich gedraagd, en ik maak me ook wel wat zorgen, zo kort achter elkaar zulk vaag gedrag. Hij is 11,5 jaar oud, en ik maak me druk om dementie of iets in die richting. Komende weken maar even in de gaten houden, maar ik ben benieuwd of iemand dit herkent bij zijn kat...