Nu ben ik helemaal happy dat het niet meer zo stil is in huis, maar lopen we wel tegen een probleempje aan. Hij is mijn 1e kat, dus ik weet niet zo goed wat te doen.
Nummertje 2 gaat prima op de bak, maar plassen doet hij soms ook op de bak, maar meestal vindt hij het logeerbed daar een geschiktere plek voor... niet echt fris dus en ik heb nu dus al meermaals de boel moeten wassen.
Nu dacht ik dat het eraan lag dat hij niet meer op de bak wil als hij eenmaal zijn behoefte heeft gedaan en dat hij daarom een andere plek zoekt voor een plasje. Wat heb ik gedaan: een tweede bak met grid op de plek gezet waar hij steeds plast op het bed. Want als hij s ochtends poept net nadat ik weg ben naar werk, dan zou hij de hele dag niet meer op de bak willen.
Maar wat doet hij; hij plast gewoon nog steeds op het bed, 10 cm naast de 2e bak en die tweede bak laat hij dus links liggen

Heeft iemand de gouden tip voor mij voor wat betreft dit probleem? Het ruikt ook niet echt fris op deze manier in de logeerkamer (houd de deur naar mijn eigen slaapkamer om deze reden dus maar gewoon dicht)....