Zoals de titel al een beetje zegt, gebruikt mijn kat zijn rechter voorpoot helemaal niet meer sinds zondag middag. Overleg gehad met DA, afwachten tot maandag en dan langskomen. We zijn erheen geweest, röntgen foto’s maar niet gebroken, dus bandenletsel/zenuwschade of nog iets anders?? Geen idee dus eigenlijk. Pijnstilling gekregen en afwachten, als hij vandaag niet beter liep verder gaan zoeken bij een andere praktijk met meer mogelijkheden.
Dinsdag liep hij na de pijnstilling verrassend goed, hij steunde op t pootje en mankte vooral heel erg, maar dat is langzaam weer steeds minder geworden en nu gebruikt hij hem helemaal niet meer. Hij krijgt wel nog steeds pijnstilling

Maargoed, wat nu? Ik ga sowieso verder zoeken met dierenartsen etc, maar ik dacht er zitten zo veel mensen met katten op bokt misschien heeft iemand ervaring en kan die me gerust stellen, want ik droom nu over hem in laten slapen en hij is sinds zijn geboorte bij mij, als het echt niet gaat moet het maar maar denk niet dat ik dat aankan...
Hij eet overigens prima, oogt verder gezond en niets geks gemerkt buiten zn pootje om. Verder is t ook een schat en laat hij alles toe, hij heeft duidelijk pijn maar onderzoeken enzo laat hij gewoon toe. Ook hoorde ik hem net voor het eerst in zn leven miauwen

Foto’s doe ik erbij, filmpjes ga ik ook nog ruzie mee maken die komen zsm. Wees alsjeblieft een beetje lief, alle tips en ideeen mogen en ik doe echt alles wat ik kan om hem verder te helpen...
In betere tijden:

Nu: