Mijn allerliefste poesje Mileva

Het begon eigenlijk na de sterilisatie, het haar dat weggeschoren werd voor de operatie groeide niet meer echt terug. Bij mijn vorige kat duurde het ook maanden voor er weer haar op zn buik kwam, dus ik maakte me geen zorgen. Maar nou word madame toch wel heel kaal.
Hier een (niet zo charmante) foto:

Zoals je kunt zien is het niet zo kaal dat het helemaal glad is, er zijn nog wel een soort hele zachte donshaartjes te voelen.
Ik kan geen directe aanleiding bedenken waar door dit komt. Ze wast of krabt zich niet overmatig (ze mag zich zelfs wel wat vaker wassen) eet en drinkt goed, ze word altijd netjes op tijd ontwormd en ontvlooid en krijgt op tijd haar inentingen. Ook oogt ze verder gezond en gedraagt ze zich normaal. Geen stinkbekje, een glanzende vacht, heldere schone oogjes en ook schone oortjes.
Een maand geleden was ik nog bij de DA voor haar inenting en ik heb de beste man gevraagd of hij wist waarom ze zo kaal word. Hij wist het niet en kon ook geen aanleiding vinden. Hij raadde me aan het nog even aan te kijken.
Ik wil deze week toch weer met haar heen omdat ik me toch wel zorgen maak, maar ik denk, ik gooi eerst hier even een balletje op. Dus bij deze.
Iemand dit ooit gezien of meegemaakt? Kan het voergerelateerd zijn? (ik heb felix droge brokjes, natvoer lust ze niet) en zo ja, welk voer raden jullie aan?
Bij voorbaat dank voor het meedenken