gewoon omdat het kan. En dan het liefst met korting natuurlijk want diep van binnen ben en blijf ik een gierige Nederlander.Heeft iemand goede kortingen gezien, of wellicht andere soorten leuke acties voorbij zien komen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gewoon omdat het kan. En dan het liefst met korting natuurlijk want diep van binnen ben en blijf ik een gierige Nederlander.
.
Verder helaas geen acties van winkels waar ik vaak bestel. Zamora schreef:Ik kreeg net een tasje met lekkers en speeltje bij Dier4all bij aanschaf van zak hondenbrok
ik ga ze zo allemaal af! De actie van de welkoop kende ik ook nog niet, hier zit wel een welkoop en ik heb er ook een pasje van maar ik wist niet dat je ook je dier kon registreren. Eerder zaten er ook kortingbonnen van de welkoop bij de folders, volgens mij de folders van vorige week of de week daarvoor. Ik heb ze zelf per ongeluk weggegooit maar wie weet heeft iemand nog iets aan de tip 
melody7 schreef:Nee ik denk het niet. Ik zou ook niet weten hoe dat moet, en er is nooit naar gevraagd. (We hebben wel een klantenpas) Maakt verder ook niet uit, ze komen niets tekort. Ik was alleen wel benieuwd wat de cadeautjes waren