Thuis hebben wij 2 ontzettend leuke honden, maar ik zou graag een huisdiertje voor mezelf hebben. Konijnen, vogels etc lijken mij ontzettend leuk maar vallen helaas af vanwege tijd/geld/ruimtegebrek, dus is mijn oog op een muisje gevallen. Als eerste het probleem dat ik mijn moeder even moet overtuigen, want die vindt ze vreselijk vies
. Maar muizen lijken mij ideaal: niet heel duur en niet veel ruimte nodig, plus ze zijn mega schattig
omdat ik studeer en vaak van huis ben wil ik er sowieso twee (vrouwtjes) houden, het zijn groepsdieren en alleen houden vind ik een beetje zielig.Ik vroeg me af of er Bokkers met muisjes zijn die mij tips kunnen geven over het houden van muizen en dingen waar ik op moet letten. Welke kooi kan ik het beste kopen (en hoe richt ik die het beste in), wat is de beste plek om de muisjes zelf te kopen, welk voer raden jullie aan etc. Ik hoor graag van jullie (en zie ook zeer graag foto's van jullie lieve muisjes tegemoet
) 

vanwaar dat je dat aanraad?
Ben het met je eens overigens, maar muizen zijn ook super tof en stinken valt wel mee. Alleen op hete zomerdagen merk je het wel sneller.
. Ik heb de fokker een berichtje gestuurd omdat ik niet zo goed wist wat ik nu moest en ze is zowel de kleintjes als de ouders op komen halen. Dus nu ben ik weer muisloos