Oudere beer koppelen met andere oude beer?(Cavia)

Moderators: Duhelo, MirandaT, Essie73, Warboel, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xEline

Oudere beer koppelen met andere oude beer?(Cavia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-18 14:16

Lieve medebokkers,

Tot mijn verdriet heb ik twee weken geleden mijn cavia op 4 jarige leeftijd in moeten laten slapen. 4 jaar geleden kocht ik twee cavia beren, helaas is toen na 2/3 jaar eentje overleden door een tumor. Ik heb toen een andere beer opgehaald bij iemand die waarschijnlijk nu rond de 5 jaar is. Helaas is die cavia nu dus alleen over. Eigenlijk wilde ik stoppen met het houden van cavias omdat ik in de loop der tijd allergie ontwikkeld heb. De cavia die ik nu heb heeft een verstopte anaalzak wat elke dag schoon gemaakt moet worden (Dit doe ik ook). Ik kan hem dus niet naar een opvang brengen omdat het een cavia met een gebruiksaanwijzing is. Nu knaagt het toch aan mij dat hij alleen in zijn kooi zit. Het liefste zou ik er toch een oudere beer bij willen zetten omdat ik met een jonge beer in een visuele cirkel blijf zitten. Helaas hoor ik dat oudere beren koppelen bijna niet mogelijk is. Nu is het mij de vorige keer wel gelukt (ze hebben wel een week ruzie gemaakt). Heeft er iemand nog een vreselijk goed idee voor mij?

Why do we close our eyes when we sleep, when we cry, when we imagine, when we kiss?
Because the most beautiful thing in the world is unseen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:24

Wij hebben een caviaopvang gehad, kregen ook een hoop volwassen mannen alleen binnen. Nooit problemen gehad met koppelen aan andere volwassen beren. Mensen halen ze te snel uit elkaar. Zolang er geen bloed vloeit, rustig aankijken.

Julie Pebbles Bodyguard Phoenix Melvern Noortje Maysie

14-07-2018 is Phoenix vertrokken naar zijn nieuwe huisje <3
NF <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie