Katten voer Hills ideal balance

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Katten voer Hills ideal balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 10:07

Ik las dat uit test van de consumentenbond de Hills ideal balance feline als beste uit de test kwam qua droogvoer voor katten.
Zijn er ervaringen met dit voer? En dan met name de kittenbrokjes.

Ook ben ik benieuwd naar geschikt natvoer voor een kitten (en later uiteraard volwassen kat)

Ik wil geen vers vlees voeren en wil hier ook liever geen discussie over. Het menu voor haar wordt droogvoer (brokjes) en natvoer. Ik ben alleen nog aan het zoeken welke het meest geschikt is.
Het gaat om een britse korthaar :)

Saranghea

Berichten: 284
Geregistreerd: 11-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:59

Ik vind hills best een fijne brok al zullen het er vast niet heel veel mensen met mij eens zijn omdat er granen in zitten. Vorig jaar ook 2 kittens uit het bos gevangen en direct hills kittenbrok gevoerd (en ontwormd en ontvlooid) en binnen een week hadden ze een glanzend velletje, mooie ontlasting en energie voor 10. Ze aten het ook met smaak ondanks dat ze nog nooit brokjes hadden gehad dus ik ben er dik tevreden over. Verder heb ik nog goede ervaring met Hills I/D, C/D maar dat is speciaal dieetvoer.

Ik ben wel van mening dat je altijd nog goed naar de kat zelf moet kijken. Als je vasthoudt aan brokken maar je kat doet het er gewoon slecht op dan moet je natuurlijk iets veranderen en andersom evengoed als je kat het slecht doet op vers vlees misschien toch iets anders proberen.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Katten voer Hills ideal balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 12:22

Dat ben ik met je eens. Bij de fokker krijgt ze nu ook brokjes en natvoer. Vandaar dat ik daaraan wilt vasthouden (mits ze het er goed op blijft doen).