Nu dus weer drie gesignaleerd, een zwarte, een cypertje en een zwart/witte. Ik schat ze een week of 8 maar heb geen idee, de oogjes waren al aan het verkleuren naar bruin.

Ze zaten in het gras onder de appelboom toen ik mijn katten in de ren liet. Binnen 1 seconde uiteraard poeskies verdwenen onder de coniferen heg. 10 min later kwamen ze weer stiekem tevoorschijn. Kittens zijn nou eenmaal nieuwsgierig

Mijn katten vonden dat kleine grut maar niks, dat kleine grut vond mijn katten ook niks dus het gevoel was wederzijds.
Ik heb een bakje brokjes neergezet en wat water en het drietal kwam toch dichterbij en lekker smikkelen.

Volgende dag, geen poesjes.
Dag erna, wel weer poesje, alleen de zwart/witte, weer brokjes neergezet en lekker smikkelen.

Zaterdag, poesje er weer, die zat op brokjes te wachten...
Ik ben ze gaan voeren omdat mijn kattenmammahart het een eng idee vindt dat ze zo verwilderd ouder worden en zorgen voor nog meer wilde katten. Als ik ze kan vangen en naar asiel breng dan is hun overlevingskans een stuk groter en met oog op komende winter ook fijner dat ze naar binnen kunnen.
Zondagochtend, ja hoor poeskie was er weer!
al minder angstig en rende niet gelijk meer weg, er zijn vorderingen. Andere twee helaas niet gezien.

Zondagmiddag, poosje in de tuin gezeten met rondscharrelend zwart/witje. Deur van mijn kattenren stukje opengezet en daar kwam madam.