Cavianamen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8939
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:56

Mario en Luigi ;)

Mijn huidige cavia's heten BabyMario en Heintje

Mizora

Berichten: 18107
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:05

Tinkermuts schreef:
Mizora schreef:
De konijnen heetten Shalom en Salam: Peace united. Shalom is hebreeuws en Salam is arabisch, beide betekenen vrede.

De geiten heetten (Sir) William en (Sir) Wallace: de Braveheart-broertjes. Genoemd naar de film. En ja, ze stonden echt als Sir William en Sir Wallace bij de dierenarts ingeschreven.

Hij heet volgens mij William Wallace, is zijn voor en achternaam en niet broers. Mijn cavia's zijn naamloos, maar spreek ze meestal met kleur of karaktertrek aan haha, dus chaggo, oudje of witte enz. Veel plezier met je caafjes


Dat klopt inderdaad. Maar de geiten zijn broertjes en ze zijn beide naar hem/Braveheart vernoemd.

Hier hebben de cavia's zelf wel allemaal een naam. Die krijgen ze binnen een week na aankoop of binnen een paar dagen na de geboorte (dan nog werknaam, blijven ze, dan krijgen ze ook nog een defintieve naam). Maar die zijn veel minder aan elkaar gerelateerd.

Hoewel we wel een Alpha en een Omega hebben gehad (in hetzelfde nest ook Turbo en Glamour). Een andere nest was Jumper, Solo, Brownie en Stripes (je mag raden hoe Brownie en Stripes eruit zagen).

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:06

Mijn muizen gaf ik namen uit Harry Potter: Dobby, Winky, Pluisje etc....
De gerbils heten Muck en Scoop, na aanleiding van Bob de Bouwer (ze verbouwen hun verblijf graag :+ )

Vind je bepaalde series en films toevallig leuk? Zo wil ik tamme ratjes ooit nog Holmes en Watson noemen, want ik vind de BBC serie echt geweldig :')

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Cavianamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:13

Onze cavia's heten Buurman & Buurman.