Wat een knapperd was het zeg.
N4N4 schreef:[ [url=m/IKuk7f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa zeker , hier nog een Bullie lover
Ik heb er zelf ook gehad , zeer lieve dieren en de meest grote clowns
Heb haar als puppy gekocht maar door vreselijke huidproblemen en gegeneraliseerde demodex helaas op bijna 5 jarige in moeten laten slapen .. kapot ben ik daarvan geweest ..
Het was mijn maatje en allerbeste honden vriendin ..
Heb daarna nooit meer een Bull terriër durven nemen , ben wel werkzaam geweest in een stichting die zich inzette speciaal voor bullterriers en had goede vriendinnen die bullterriers fokten en daar de bullterriers kusjes kon gaan halen
Het blijft mijn favoriete ras [ [url=m/3iy371.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissYvette4u schreef:We hebben een BT gehad, wat was dat een topper wat een heerlijk prettig gestoord ras

wat een verdriet deed het toen bleek dat hij steeds vaker kortsluiting in zijn bolletje kreeg en 'ons gezinnetje' uit het niets begon aan te vallen
Zo lief als hij was, zo agressief kon hij ineens uit het niets zijn. Zo erg zelfs dat mijn andere hond (die ik al langer had en hartstikke sociaal was) niet meer bij hem in 1 ruimte durfde te zijn. Toen bleek dat hij ook nog pijn in zijn lichaam had, hebben we in overleg met da en gedragsdeskundige besloten hem in te laten slapen.
[ [url=m/qTygR9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na zijn overlijden hebben we het bij 1 hond gelaten. Het was allemaal zo heftig.
We zouden toch graag nog een 2e willen. En als het even kan weer een BT maar we durven niet meer zo goed. De volgende x zal waarschijnlijk toch een puppy van een erkende fokker zijn ondanks dat we eigenlijk altijd voor een herplaatser willen gaan.
Oh het rage sydroom.. vreselijk als ze dat hebben. Ze kunnen er ook niets aan doen.
jibberjabber schreef:Het meest favoriete ras van mij en mijn man. We hebben nu een kruising Bull x Stafford maar hebben ook een mini bull terrier gehad. Wat was iedere dag een feestje met haar. Helaas, vanwege hartproblemen, is ze onverwacht gestorven. Een fokster die ons verzekerde dat de hartproblemen niet in haar lijn zouden voorkomen maar achteraf niet helemaal eerlijk is geweest ....
Maar eens, als onze andere hond er niet meer is, dan komt er weer een Bull (pup of herplaatser, maakt niet veel uit). Het clowneske wat een Bull van nature in zich heeft, vind ik in geen enkele ander hondenras terug.
Door werkzaamheden aanwezig op de World Dog Show en wat heb ik een pracht exemplaren gezien. Ze waren vanuit de gehele wereld aanwezig en het was heel leuk om te zien hoe ze onderling verschilden.
Heerlijke clowntjes zijn het.
Wij zijn nu op vakantie in Frankrijk.
Ze gaat overal mee naar toe. Aandacht die ze krijgt vind ze heerlijk.
Op aanvraag heb ik een insta aangemaakt voor Bella als jullie het leuk vinden kunnen jullie daar kijken naar haar avonturen.
@bellathebullt.
We zijn nu in Frankrijk en zo leuk om te zien hoe mensen op haar reageren. Ene heeel blij en de andere schrikt zich een hoedje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-08-18 08:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de WIJZIG knop gebruiken