GPS-tracker voor huisdieren (kat) - ervaringen gezocht

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Century

GPS-tracker voor huisdieren (kat) - ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-18 16:45

Hoi :wave:

Ik hoop over niet al te veel tijd te verhuizen, en neem mijn kat mee. Hij zal naar verwachting een stuk meer ruimte krijgen buiten. Hoewel hij niet zo'n ontdekker is, zie ik het wel gebeuren dat hij een manier vindt om ergens een opening te vinden en er vandoor te gaan. Voor mijn eigen gemoedsrust lijkt een GPS-tracker wel iets om hem weer terug te vinden. Die zijn tegenwoordig redelijk klein te krijgen.

Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Ze verschillen nogal in prijs, en ik hoor graag echte ervaringen hiermee. :)

(Natuurlijk laat ik hem ook niet op de eerste dag naar buiten).

Altijd al een betaalbare tekening van uw huisdier gewild? Of van een prachtig landschap? Ik teken in opdracht: Tekeningen in Pastel.
Website; Facebook; Bokt Advertentie :)

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:40

ik heb geen persoonlijke ervaring, maar ben een tijdje geleden ook op zoek geweest naar iets gelijkaardigs. Ik ben toen bij deze uitgekomen: https://mytabcat.com/
Uiteindelijk niet gekocht omdat ik het niet nodig had. Maar het leek me interessanter dan GPS.

A horse is not a trend or a fashion statement,
it is a commitment, a companion, a responsibility.

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:45

Een kennis van mij had een GPS tracker voor de hond. Allemaal hartstikke leuk, alleen toen de hond weg is gelopen heeft hij de band vakkundig af gedaan en hadden ze er alsnog niets aan. :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie