Dus met mijn mestboy heb ik het beestje omgedraaid maar steeds kwam hij weer op zijn rug te liggen. Vervolgens viel hij in de sloot en heb ik hem daar weer uitgevist. In de tussentijd zag ik dat hij bij de snavel/keel wat bloed had. Beestje veilig in mijn poepschep gehouden en stalgenootje gebeld voor een doos. Daarna dierenambulance gebeld. Mevrouw aan de telefoon vond het blijkbaar vrij ernstig klinken en zou meteen in de auto stappen. Moest opletten dat hij niet weer op de rug gaat want dan gaat het beestje dood.
Het kuiken wacht dus nu in een klein doosje waarin het lastig is op de rug te gaan liggen op de hulptroepen en medische zorg dat het diertje blijkbaar nodig heeft. En met het kuiken, wacht ik ook op de mevrouw van de dierenambulance zodat ik verder kan met het uitmesten van mijn land

Arme beestje was echt dood gegaan als ik het had laten liggen. Feit dat paps en mams van het beestje niet reageerden toen ik het kuiken ving zegt denk ik al genoeg over de staat waarin het diertje zich bevind.
Soms wil je zo'n verhaaltje gewoon even delen. Ik ben benieuwd of hij het gaat overleven of niet..
Foto is niet schokkend maar doe hem toch even in spoiler. Niet iedereen wil het denk ik zien..