Ik ben een tijdje niet meer actief geweest hier maar ik zit nu met een dilemma en ik hoop dat mijn mede-bokkers en mede-dierenliefhebbers mij kunnen helpen.
Ik heb sinds 5 jaar twee konijntjes, beste maatjes. Ze wonen momenteel binnen in een grote zelfgebouwde ren en mogen lekker vaak in de woonkamer rond hupsen. Helaas is het nu uit tussen mij en mijn vriend na 6 jaar samen en ben ik genoodzaakt te verhuizen. Ik ga helaas ook kleiner wonen (de huurprijzen hier zijn bijna niet te doen in je eentje). En nu zit ik dus met een enorme dilemma wat ik met mijn konijnen moet doen.
Het was altijd het plan dat mijn vriend en ik op niet al te lange termijn naar een huis zouden gaan met tuin en dan zouden de konijnen een lekker grote ren buiten krijgen. Nu lijkt het erop dat ze alleen maar naar een kleinere ren zullen moeten gaan

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Naast de algemene puinhoop die mijn vervelende break-up met zich meebrengt, is dit iets waar ik gewoon niet uit kom in mijn eentje. Ik weet dat er geen makkelijke oplossing is maar ik hoop dat jullie misschien wat advies of ervaringen hebben die mij kunnen helpen...