Teef gesteriliseerd en nu opgezwollen vulva

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah_

Teef gesteriliseerd en nu opgezwollen vulva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 21:53

Ons teefje van 1.5jr is aankomende woensdag 2 weken geleden gesteriliseerd en dit is allemaal goed gegaan. Wond geneest netjes, baarmoeder zag er netjes uit en ze zat precies tussen de vorige en volgende loopsheid in. Nu is sinds vandaag haar vulva opgezwollen en wil ze deze wassen. Overleg gehad met de dierenarts die kon er niks over zeggen.
We gaan we ermorgen of donderdag heen. Ze heeft geen verhoging/koorts, afscheiding en het stinkt niet en is gewoon haar wakkere zelf. Ze is mijn 1e teefje, heeft iemand anders dit weleens meegemaakt met hun teefje?

petitparis

Re: Teef gesteriliseerd en nu opgezwollen vulva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:32

vaginitis?

Mijn teef is dan wel intact, maar 5-6 weken na haar loopsheid, was mijn reu weer helemaal geobsedeerd door haar en was haar vulva terug wat gezwollen. Zij leek er weinig/geen last van te hebben, behalve dan dat mijn reu haar enorm graag wou verkrachten en zij er niets van begreep. Na paar dagen dan toch maar naar de DA gegaan. Normaal zou het vanzelf weer over gaan, maar gezien het vervelende effect op mijn reu in combi dat we wel ooit een nestje willen, toch maar geopteerd voor een AB-kuur om de bacteriele infectie te stoppen en geen risico op stijging naar de baarmoedere te riskeren.