betrouwbare proffessionele kattenoppas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

betrouwbare proffessionele kattenoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 17:54

Je hoort het steeds vaker, een professionele kattenoppas vanuit een bedrijf die tijdens je vakantie bij jou in huis in trekt.
Normaal was dit niet iets wat nodig was, maar door gedrag- en gezondheidsproblemen en medicatie van een van mijn katten is dit voor ons iets wat we willen bekijken of het iets voor ons is.
Aangezien mijn katten apart zitten als er niemand thuis zijn willen geen vrienden of kennissen vragen die 2x per dag langs komen. Want dan zitten ze lang apart e dat trekken ze dan ook weer niet :')
Dat het flink wat geld kost maakt voor ons niet uit wanneer er goede zorg wordt verleend.

Heeft iemand van jullie ervaring met een dergelijke oppas regio Westland (rotterdam/den haag)? En hoe was dat?

capopjekop

Re: betrouwbare proffessionele kattenoppas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 16:43

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik pas zelf wel regelmatig op andermans dieren. Ik heb eens 2 weken in het huis van een vriendin gelogeerd om voor haar katten te zorgen. Toen zocht ik nog eigen woonruimte en vond het wel lekker even weg thuis.

Over 2 weken ga ik 2 weken in het huis van mijn broertje en z'n vriendin om op hun hond te passen. Ik vind dat prima. Zo kan osa in haar vertrouwde omgeving blijven en wij hebben een soort vakantiegevoel omdat zij een huis met tuin hebben. Wij hebben helaas alleen een balkon.

Dus mss kun je eens nagaan of je een thuiswonend familielid hebt die je vertrouwd of mss iemand anders die het leuk vind om eens ergens anders te logeren. Dat zou ik zelf een fijner gevoel vinden dan een vreemde in huis en het is doorgaans ook goedkoper.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-18 20:24

Als ik die zou hebben zou ik niet op zoek zijn naar een proffesional :P
Gaat ook vooral om de ervaring met gedragsproblemen en medicatie waardoor veel mensen afvallen. :)
Ik heb via PB al wat goede tips gehad.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 20:37

Had gekund dat je er niet aan gedacht had of mss mensen niet tot last wil zijn. Maar fijn dat je al goeie tips hebt gehad

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-18 20:54

Klopt, ik wil mensen idd niet tot last zijn.
En daarbij heb je gewoon goede ervaring nodig om met mijn katten op dit moment om te gaan. Een daarvan is namelijk ziek, en is nu goed stabiel. Maar heeft wel een kleine dakschade over gehouden zeg maar... :')
Dus als je het niet goed aan pakt is er oorlog in de tent. En dat ga ik vrienden zonder echt goede kennis hiervan niet aandoen :+
Maar nog meer tips zijn zeker welkom voor proffesionele oppasadressen.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:44

Hier in de buurt zit een kattenoppas die ook dierenarts assistente is. Misschien is zoiets bij jou in de buurt ook te vinden?

Ik zou je dierenarts even vragen of zij een betrouwbare oppas kennen :j

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:56

Wij hebben een betrouwbare kattenoppas. Regio Den Haag / Wateringen. Niet professioneel, maar heeft vroeger bij de dierenambulance gewerkt. Komt bij ons ook twee keer per dag indien nodig. Ik kan je haar gegevens wel pb-en.

Excuus, niet goed gelezen, je wil juist iemand die er de hele dag is.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 16:04

Klopt, ik zoek echt iemand die in huis zit. Aangezien 1 van mijn katten apart zit als er niemand thuis is :')
Het is heel lastig idd :+
Jezzi schreef:
Hier in de buurt zit een kattenoppas die ook dierenarts assistente is. Misschien is zoiets bij jou in de buurt ook te vinden?

Ik zou je dierenarts even vragen of zij een betrouwbare oppas kennen :j

Ja goede tip, ga ik even doen.

Annemiek73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:14

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:44

Ik woon in Pernis dat is helaas te ver.