Is er per toeval iemand met verstand van kippen?
Mijn zoontje had een dikke maand geleden 2 kuikens gekregen. Met veel zorg de kuikens groot gebracht en hen vorig weekend bij onze andere 5 volwassen kippen gezet. Kippen zitten op een stuk van 30 m op 5. Dus mooi groot stuk. Mijn volwassen kippen zijn ook tam en aaibaar.
Bij het bij elkaar plaatsen was/is er geen probleem. De grote kippen kijken niet op naar de kleintjes. De kleintjes echter zijn onder de indruk en kruipen onder de draad bij de buur. Geen probleem ze mogen dit doen en zijn er veilig.
Jammer genoeg is maandag het ene kuiken gestorven. Ipv onder de draad te gaan heeft ze geprobeerd van er door te kruipen. Ze heeft geprobeerd van zich los te maken maar heeft zich zo zwaar verwond. Ik heb haar gevonden en bevrijd.
Ik heb haar en haar vriendje apart gestoken zodanig dat ze rustig kon sterven en haar vriendje hier bij was.
Vanaf dat moment hangt Chase (hanenkuiken genaamd naar Paw Patrol

Iemand tips?
Wat ik al doe?
Overdag zet ik hem bij de kippen en ga ik weinig kijken zodanig dat hij mij niet ziet.
's Avonds haal ik hem en plaats ik hem apart omdat hij te bang is om in het kippenhok te gaan. Dan krijgt hij wel alle knuffels want hij is echter zooooo lief.

Alle tips zijn meer dan welkom. Ik vind het namelijk belangrijker dat hij los van mij komt en zelfstandig mag worden.