Helaas heeft mijn hond (wss door het zwemmen) een hele nare hotspot zitten, hij heeft er ontzettend last van maar ontdekte het pas vanavond helaas
. Hij voelt warm aan en oogt ook wat benauwd, vorig jaar had hij dit ook na het zwemmen met precies dezelfde symptomen, toen had hij er ook zo'n last van, sliep en at niet meer... Hij kreeg toen antibiotica en het was over, sindsdien zwemmen wij niet veel meer met hem of drogen hem heel goed af, maar toch is het weer mis gegaan. Nu heeft hij weer zo'n last maar kan morgen pas naar de DA, hoe help ik hem zo comfortabel mogelijk de nacht door? Merk dat hij er echt niet lekker van is, heb de plek al proberen te scheren maar ik mag er amper aanzitten, dus de scheermachine wilde hij al helemaal niet, heb hem met 2 man moeten vasthouden maar hij bleef wegrennen, en tegen stribbelen, terwijl het de makkelijkste en liefste hond is die er is, zegt genoeg dus... Heb weg gehaald wat mogelijk was, sudocreme erop gesmeerd maar is nu al weer helemaal weg omdat de wond zo nat is, iemand nog tips? Kan er niet van slapen, voelt zo machteloos
.