Schapie is 4 jaar en komt rechtstreeks uit Hongarije, is raszuiver, maar geen stamboom. Ze is bij ons gekomen met 10 weken. Ze is kerngezond. Bodi is 3 en een half jaar en is tevens een gezonde vizsla met een Hongaarse stamboom. Dit wordt een eenmalig nestje. Beide honden zijn super honden met goede opleiding en karakters. Schapie is wat aan de kleine kant, maar Bodi is een grote reu. Foto'S van Bodi volgen nog.
En het is gelukt!

Onze schapie (roepnaam) wordt trotse mama van minimaal 5 puppies (7 mei de 28/29 dagen echo om de dracht en aantal pups te bevestigen), de DA verwacht er nog een paar extra. Van tevoren hebben we Csaba volledig late checken door de DA om er zeker van te zijn dat ze gezond en wel de dracht kan doorstaan. Door middel van bloedtesten op oestrogeen is de dekdatum bepaalt, op 7 en 8 april is ze beide dagen gedekt wat fantastisch verliep, zoals in de boeken beschreven stond
Schapie is echt een geweldige lieve, clownige,sociale klittenband hond. Top met kinderen, speels, knuffelig, maar ook goed luisteren.. Mijn vriend traint jacht met onze beide honden.

De hele familie

Jachttraining

Csaba

Csaba als pup

Csaba en trouwe vriendin Duca ( tevens in ons bezit)

Lekker relaxen saampjes

Zwemmonsters (schapie was hier 7 maanden en doet alles na wat Duca nu7 jaar toen 4 jaar, doet)
4 juni laten we een foto maken om exact te weten (bij benadering) hoeveel we er kunnen verwachten
11 juni is ze uitgeteld.
Ik vind het erg spannend, de paardendracht en bevalling daar ben ik erg bekend en vertrouwd mee.
( meerdere veulens per jaar) maar bij honden zijn wij een leek. We worden goed begeleid door DA en jachttrainster en andere
We zoeken nu een werpbox.
Na deze dracht wordt schapie gesteriliseerd.
Wie volgt?