Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faline schreef:Ik hoop van harte dat er iemand tips voor mij heeft. Bij ons op de boerderij loopt een katje, super bang en bijna niet te benaderen of vangen. We hebben haar al 1 keer kunnen vangen om te laten helpen gelukkig, maar nu moet ze pilletjes hebben en dat is heel lastig.
Het is nu 2 dagen achter elkaar gelukt met wat vleeswaren er omheen en naar haar toe gooien, maar nu dag 3 hoeft ze dat niet meer. Heb al verschillende soorten geprobeerd.
Vanavond probeer ik het nog eens door wat zacht vlees van zo'n felix zakje.
Maar als iemand betere tips heeft heel graag!
Eigenlijk moet ze ook nog van dat vloeistof spul uit zo'n spuitje... maar ja dat hoef ik niet eens te proberen denk ik, dan komt ze de rest van de tijd voorlopig helemaal niet meer in de buurt en worden de pilletjes ook niks meer.
Faline schreef:Bedankt voor alle tips! Ik ga er mee aan de slag. Vanavond geplet door natvoer, heeft ze wel van gegeten, maar niet alles helaas.
Ze krijgt het omdat ze snotterig is en steeds aan het niesen is. Niesziekte denk ik. Ze is ook niet ingeënt natuurlijk![]()
Morgen gaan we een poging doen tot vangen, want dan kan ze toch nog even prikken krijgen van de DA. Hopelijk heeft die ook iets langwerkends ofzo.