Ik wil jullie mijn twee katten Black en Pearl voorstellen. Black is de grijze kat en Pearl de poes. De namen komen uit de Pirates of the Caribbean. Ze zijn twee jaar oud en Britse kortharen.

Gisteren zijn we met Black en Pearl naar de dierenarts geweest. Black was helemaal gezond en had niks en is meteen weer ingeënt. Pearl liep mank en had een teentje uit de kom. De dierenarts heeft het teentje er weer in gezet en ze gaf geen kick.
De dierenarts gaf aan voor de zekerheid een foto te willen maken. Ze gezegd zo gedaan. Op de foto waren nog eens twee scheurtjes te zien, bij haar borst en schouder. Ze moet dus erg pijn hebben gehad. Ze liep inmiddels twee weken mank. We zijn na twee weken gegaan omdat ze het amper liet zien.
Oo de foto was nog meer te zien.. Op haar teentjes zaten donker vlekjes. Dit zouden gaatjes moeten zijn. Deze gaatjes zouden aangeboren kunnen zijn of het is botkanker.
Je snapt wel dat we hevig geschrokken waren. Het enige wat we nog hoorden was botkanker. Het was of niks of het uiterste. De dierenarts denkt dat ze door geen kracht in haar poot is gevallen. Maar hoe komt dan die teen uit de kom? Ik denk zelf dat ze verkeerd terecht is gekomen. Het zijn binnen katten.
Nu kunnen we het afwachten en kijken of de pijn weg gaat. Ze heeft nu pijnstillers en medicijnen voor de scheurtjes die aan moeten hechten.
Daarna maken we weer een foto. Ze mag niet hoog springen en veel rust houden. Gelukkig zijn het rustige katten die houden van te chillen.
Als de pijn niet weg gaat en de scheurtjes zijn genezen dan moeten we een teentje amputeren. Zo kunnen ze in het lab kijken of het echt botkanker is. Alleen zou ik zeggen, maak ook fotos van de andere pootjes. Misschien is het inderdaad aangeboren..
We zitten in onzekerheid en zijn erg verdrietig. Ze zijn broer en zus en kunnen niet zonder elkaar. Herkent iemand deze diagnose?

(Zat te twijfelen tussen in the picture). Willen jullie hem verplaatsen als deze niet goed staat? Thnx
ik heb de rontgenfotos in bezit. Deze kan ik eventueel pben