Hij stond direct op maar zwalkte rond en piepte. Ik gelijk mijn telefoon gepakt om de dierenarts te bellen maar toen ik het nummer had gevonden was er al niks meer aan de hand. Piepte niet meer en liep vrolijk en weer normaal rond. Rondje gewandeld en niks meer aan te zien.
Nu valt het me op dat hij sinds een dag of 3 moeite lijkt te hebben met op de bank springen. Hij doet het wel maar erg aarzelend en het duurt even voordat hij daadwerkelijk springt. Gisteren piepte hij een keer met van de bank afspringen. Dit heb ik hem verder niet meer horen doen.
Ook doet hij sinds een dag of 3 wat vreemd met wandelen. De ene keer is hij erg enthousiast en de andere keer wil hij echt maar 5 minuten mee en gaat dan in de ankers. Wanneer ik dan uiteindelijk maar omkeer naar huis loopt hij wel erg enthousiast mee

Hij loopt niet mank, ik mag overal aankomen en hij rent en speelt ook gewoon.
Het rare is dat dit alles pas ruim een week na zijn valpartij is ontstaan. Zou het hier toch mee te maken kunnen hebben of moet ik een andere richting uit denken?
Volgende week moet hij gevaccineerd worden en leg ik dit sowieso voor bij de dierenarts! Iemand hier ervaring mee?