Wij krijgen geregeld bezoek van verschillende eekhoorntjes. Vanmiddag kwam ik thuis en zag een pluimstaart zitten in het vogelvoerhuis. Snel m'n camera gepakt en wat foto's gemaakt. Nog voor ik er erg in had was eekhoorntje nr twee gearriveerd en begint de andere te verjagen. Half vechtend worstelend over het grasveld vlogen ze de schutting op en kwam er een weer terug nadat de ander weggeschoten was. Van het geworstel heb ik geen foto's ze gingen zo ontzettend snel haha. We hebben verschillende voerhuisjes aan de schutting hangen voor ze met speciaal voer maar ze vinden de netjes met pinda's toch het lekkerste, deze hangt in het voerhuisje wat nog geen meter van het keukenraam afstaat. Makkelijk om foto's te maken
Deze rooie zat er eerst.
En de donkere nadat hij de rooie heeft verjaagt.
Ik kan er naar blijven kijken, vind ze zo leuk om te zien
Ow, ze zijn zooooo leuk!!! Hier ook vaak in de tuin, maar ik durf dan niet te bewegen en blijf stil kijken. OOit geprobeerd foto's te maken vanuit huis, maar niet goed gelukt. Gister kwam ik er eentje tegen op de fiet, zat in de voortuin bij iemand en dan blijf je toch blij verrast.
Haha dat filmpje. Hier blijven ze gewoon zitten als je naar het raam toekomt. Beweeg wel voorzichtig hoor maar kan erg dichtbij komen zonder dat ze me opmerken. Wij wonen wel vlak bij een bos in een heel rustig dorp, ook een beetje het center parcs gevoel