Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lukasje
Berichten: 11263
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:18

meniekske schreef:
Ik had ze gisteren een mailtje gestuurd en daar had ik vandaag een reactie op, maar eigenlijk kon ik helemaal niks met hun antwoord. Ik heb daarop weer een reactie terug gemaild met printscreens er bij zodat het te zien is dat er geen 8% korting word verrekend. Ik wacht nog even met bellen, want via de telefoon gaat het moeilijk om een printscreen te sturen. Maar als ik met komende antwoord nog niks kan ga ik zeker bellen.


Ik had laatst ook een mail gestuurd waarbij ik met hun antwoord ook niet veel kon. Toen maar gebeld en het probleem uitgelegd en het was zo opgelost! Hopelijk vlot het bij jou ook zo +:)+

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:35

https://www.meintierdiscount.de
Ik woon zelf in Duitsland en bestel hier weleens, zijn ook erg goedkoop, maar wel verzendkosten..Dus moet je ff kijken hoeveel dat scheelt. Verzenden naar heel veel landen.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:45

Ianthe schreef:
https://www.meintierdiscount.de
Ik woon zelf in Duitsland en bestel hier weleens, zijn ook erg goedkoop, maar wel verzendkosten..Dus moet je ff kijken hoeveel dat scheelt. Verzenden naar heel veel landen.

Bedankt voor de link, heb gelijk even gekeken. Heb maar één merk voer bekeken maar allemachtig wat zijn ze duur! Helaas geen goed alternatief dus wat mij betreft (tenzij ze toevallig enkel in dat ene merk voer zo belachelijk duur zijn). Jammer wel.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:53

GDG schreef:
Ianthe schreef:
https://www.meintierdiscount.de
Ik woon zelf in Duitsland en bestel hier weleens, zijn ook erg goedkoop, maar wel verzendkosten..Dus moet je ff kijken hoeveel dat scheelt. Verzenden naar heel veel landen.

Bedankt voor de link, heb gelijk even gekeken. Heb maar één merk voer bekeken maar allemachtig wat zijn ze duur! Helaas geen goed alternatief dus wat mij betreft (tenzij ze toevallig enkel in dat ene merk voer zo belachelijk duur zijn). Jammer wel.

Ik bestel er geen voer, dus geen idee;p Met veel dingen als halsbanden zijn ze wel veel goedkoper. Kan nog weleens kijken, weet genoeg Duitse sites.. wat voor voer moet je hebben dan en welke prijs koop je het normaal voor?

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 14:29

@ Ianthe, dank je wel voor de link. Helaas hebben ook zij het voer niet wat of ik anders altijd bij zooplus bestel, ik voer pro plan Delicate.

hierbij mijn update over mijn spaarplan.
Ik had een mail terug gekregen met een standaard antwoord terug, daar was ik het dus niet mee eens en heb ze een mailtje terug gestuurd met een iets bozere toon incl printscreens van het winkelmandje met bewijs dat het niet verrekent werd.
Kreeg weer een mail terug met dat ik maar contact op moest nemen met de duitse zooplus, daar had ik mijn korting gekocht.
Maar aangezien de Duitse zooplus niet meer naar Nederland wil verzenden heeft het helemaal geen zin om contact met hun op te nemen.
Ik heb de Nederlandse gebeld en weer uitgelegd dat het dus niet verrekend werd en dat mijn spaarplan nog ruim een jaar geldig is, moest aan geven wanneer ik um had gekocht en toen beweerde de vrouw aan de telefoon dat het dus verlopen was, nou NEE 2016 plus 3 jaar is nog altijd 2019!
Toen moest ik een bestelling plaatsen zodat ze mee kon kijken, natuurlijk weer geen korting er bij verrekend, ik ook gelijk betaald want had het toch nodig, maar die korting was nergens te zien.
Ze beweert dat ze nu handmatig mijn korting zouden gaan verrekenen. Tot nu toe kan ik daar nog weinig van terug vinden ook niet in de bevestigings mail. En bij mijn overzicht van mijn credit card staat ook nog steeds de volle pont gereserveerd.

dierenfan
Berichten: 9618
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 22:00

Heb iets retour moeten sturen ivm schade en ik krijg geen geld terug maar een tegoed op nijn klant account... dus even dat checken misschien.. al weet ik niet hoe haha nog niet gedaan zelf

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 07:45

Ik heb nog nergens iets kunnen vinden dat ze bij mij dan ze toch mijn korting eraf hebben gehaald, ook had ik er nog een mail achteraan gedaan en ook daar nog geen reactie op gehad. Dus ik wacht nog even af, anders maandag maar weer bellen.
In mijn winkelwagen staat mijn korting wel weer terug.

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 11:20

IIk had de 23ste besteld bij Bitiba (waar ik anderhalve maand eerder ook al voor het eerst iets had besteld), dat ging om voornamelijk blikvoer voor puppy/junior hond (mijn Dobermann) van Lukullus, Herrmann, Wolf of Wilderness en Rocco. De eerste keer kwam dat na een dag of vijf gewoon aan.
Nu ging ik vorige week eens informeren waar de bestelling bleef. Herrmann (biologisch blikvoer) was toen niet meer leverbaar en "het pakket was in de post kwijtgeraakt". Of ik het gehele bedrag gerestitueerd wilde hebben of een nalevering wilde.
Ik koos voor de nalevering.
Toen kreeg ik bericht dat het per ommegaande was verstuurd (inclusief de Herrmann blikken). En ja, drie dagen later gekregen. Dus wat hier nou exact aan de hand is, want ik heb nooit bericht gekregen dat verzending naar Nederland niet meer kon of zo.
Heel vreemd, maar ik ben blij met mijn kwaliteitsvoer.
Of ik er nog eens bestel?
Tsja, dat weet ik niet, mij heeft geen énkel bericht bereikt dat ze niet meer verzenden naar Ned.

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 12:10

Ohh gelijk even gekeken of er een bitiba.de was en jah.... Wow dat scheelt ook zeker in prijs.
Wat zijn de verzendkosten naar nederland?

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 14:44

He he na 3x bellen heb ik dan eindelijk mijn kortings bedrag terug.

dierenfan
Berichten: 9618
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 19:42

Mij hebben ze eindelijk beloofd binnen een week het bedrag op mijn rekening te storten... ben benieuwd

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:52

Ik bestelde eerder ook altijd op de Duitse versie, maar toen er verzendkosten bij kwamen kon dat niet meer uit.
Ik heb tegenwoordig zo'n korting pakket. Scheelt toch weer een beetje!
Blijf het raar vinden dat het voer op hun Duitse site zoveel goedkoper is dan nl. Is toch 1 en hetzelfde bedrijf.

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:23

@ dierenfan, gelukkig willen ze bij jou ook snel terug betalen. Ik heb er dan 3x voor moeten bellen en de laatste keer werd het meteen geregeld, ze vertelde me dat het er binnen 5 a 7 dagen er op moest staan, en binnen 2 dagen stond het er op.

@ Faline, in NL is de btw volgends mij hoger op voer voor katten en honden enzo, dan in Duitsland, dat was volgends mij de reden van het grote prijs verschil.
Ik had soms incl de verzendkosten dat ik nog stukke goedkoper uit was bij de Duitse.