Super, dankjewel voor de tips! Ik ga morgen meteen even naar het tuincentrum voor wat spul
Ik wilde nog zo'n natuurlijke krabpaal voor in de tuin, wat gemaakt wordt met boomstammetjes en plankjes. Heb een handige vader die dat in elkaar gaat knutselen
Verder nog wat planken ed langs de schutting, heb ook nog 2 van die manden die kunnen hangen voor een leuk ligplekje. Voor het krabben heb ik 2 matten van de ikea, is een soort van sisal, vinden ze heerlijk.
Ik wilde ook nog zo'n wiel maken, waar ze in kunnen rennen. Heb ze wel op internet gezien, maar als je gaat kopen, betaal je je scheel
Mijn vader weet vast wel hoe je dat kan maken haha.
Mijn tuinhuisje gaan we ook nog mooi opknappen, komt mooie zitplek voor ons mensen en rondom wordt het ook voor de katten ingericht met van alles leuks. Vanuit de tuin kunnen ze ook altijd zelf in het tuinhuisje komen, want daar zit een kattenluikje in. Had vroeger een ren er aan vast, maar die was imo te klein en te saai voor ze en ze konden er niet zelf in komen vanuit het huis. Nu kan ik straks het kattenluikje van mijn achterdeur mooi open laten en kunnen ze helemaal zelf bepalen wat ze willen, binnen of buiten of in het tuinhuisje.
(en het grootste voordeel imo; de kattenbakken buiten onder het afdakje! Geen stinkies meer in huis!)