Dag Nyn dag Syb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dag Nyn dag Syb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:11

Vrij onverwachts in 2 weken tijd mijn koppel konijnen moeten laten gaan , Nynke de witte dame had E.Cuniculi en na een heftige korte strijd gaf ze het op en Syb had vermoeden van melanomen dus kwaadaardige gezwellen en de keuze gemaakt hem niet te laten wachten tot hij pijn had maar hem te bevrijden en weer naar Nynke laten gaan .

Afbeelding

Daar waar het 7 jaar terug begon met Nynke een propje van 2 weken jong, op de zorgboerderij toen liepen 15 vrouwen en de cliënten lieten de ram weleens los . Na een hoosbui liet ik pony Nynke uit en zag opeens dat witte balletje lopen . Met de fles opgevoed omdat er 15 potentiële mama's waren :+

Afbeelding

Nynke kreeg een date met Kerst nadat Dobby er mee vandoor ging met Utopia :+ (2 koppels werden 1 viertal en 1 viertal werden 2 nieuwe koppels haha)

Afbeelding(eerste kennismaking)

Maar toen Kerst overleed kwam uit Castricum Syb! (Siepie want Takkie was de hond van Jip en Janneke en Syb leek sprekend op haar dus Siepie en omdat hij naar Friesland ging Syb) , Nynke in rouw was gelijk in love op hem

Afbeelding

De laatste foto samen ,Syb die afscheid nam van een overleden Nynke ;(

Maar het was vooral genieten , Nynke was gek op de aardbei blaadjes haha :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nooit meer genieten van ze ;( , Nynke is net geen 7 geworden en Syb is 7 geworden . Ze zijn voor altijd samen :* , nooit maar ook nooit zal ik mijn baby Nynke vergeten en Syb heeft de mooiste anderhalf jaar gehad hier met Nynke . Uit het oog maar niet uit het hart

Maflinger_S

Re: Dag Nyn dag Syb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:15

Wat een mooi eerbetoon aan twee mooie nijntjes. Zo te zien hebben ze een goed leven bij je gehad. Wat fijn dat ze nu waarschijnlijk ook weer ergens samen zijn.

Sterkte met het verlies. Twee beestjes moeten laten gaan binnen twee weken valt niet mee.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:17

Ik heb tranen in m'n ogen Rebecca.. ;( Jouw 2 lieverds zijn nu in ieder geval terug samen.. Heel veel sterkte!! :(:)

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:19

Ach wat een lieverds. Wat erg voor je dat je op amper 2 weken tijd beide konijntjes moest afgeven maar mss wel een troost dat Syb geen pijn heeft hoeven lijden en weer bij zijn Nynke is. Veel sterkte hoor Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:27

Dankjullie :* , Het is een vreselijke leegte maar voor beide de beste keus . Syb had een wondje op zijn neus die steeds erger en erger werd en ook andere plekken met zwarte kost , De kans op kanker was groot en hij had duidelijk last van zijn neus. Het is zo oneerlijk maar wel super eerlijk voor ze beiden

Februari :
Afbeelding

Maart :
Afbeelding

Is leeg en stil , Heb nog 2 dieren maar die gaan ook weg zodra ik een huis voor ze heb . Alles nu opruimen zover dat lukt ;(

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:32

Nogmaals sterkte :(:) .

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:41

Sterkte Rebecca! :(:)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:44

Heel veel sterkte. Afschuwelijke beslissingen, en een afschuwelijk gemis...

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 19:45

Wat waren ze een mooi koppel <3 Ontzettend veel sterkte met dit verlies.